#1 Skrevet Mars 11, 2005 må ha nye sommerdekk 215/40-17 noen anbefalinger på billigdekk å hvem som har brae priser.. vet om interdekk og dekkonline.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2005 Sett på http://www.superdekk.no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2005 Er ikke noe dekkmann, men bestilte nettopp 2 stk kuhomo 712, siden det slike dekk jeg har på settet foran på kjerra. Veldig fin pris. Kom på 1676,- inkl frakt på døra med tollpost fra interdekk.no Er nok ikke noe kvalitetsdekk, men det ruller da det og. Tror ikke du finner billigere dekk enn på interdekk.no. Dekkmann skulle ha 3000 for de samme dekka (2 stk) !!! Snakker om prisforskjell .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2005 synes ikke superdekk er spesielt billig vurderer fulda fra interdekk.. noen andre anbefalinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2005 http://www.dekkbaronen.no/ (ring for priser) http://www.interdekk.no/ http://www.gummihuset.se/ http://www.wheelie.no/ http://felger.info/ Et par tips fra meg.. Jeg kommer til å bruke dekkbaronen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2005 http://www.gummihuset.se/ Fin adresse da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2005 finner ikke kuhmo i 215-40-17 på interdekk lenger.. fant de for et par dager siden.. hvordan er du fornøyd me kuhmo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2005 Har ikke prøvd andre sommerdekk på bilen, så har lite å sammenlikne med. Har kun kjørt 8000 km på fordekka, og de ser god som ny ut. Skal ha nye bak da de er feilslitt, så da velger jeg like greit samme som forrige eiern kjøpte meg foran. Vet null og niks om dekket teknisk, men fant noen kommentarer fra en side da jeg sjekka litt. Stod at det røyka lite av dem, og dem lå greit rundt banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2005 Send en mail eller ring Jon. Han skaffer billige og bra dekker http://www.jonsdekkogfelg.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2005 Ang dekk-kjøp, noen sier gummi er gummi, men er jo som med dekk som alt annet, man får det man betaler for. -Å spare penger på dekk og kjøpe det billigste som finnes, mener jeg er med livet som innsats. Er jo de som bestemmer om du skal ligge på veien eller ikke. Mine erfaringer med billidekka er at enkelte henger sinnsykt godt på tørt føre, men når det var vått ute måtte nesten bilen stå siden de planet. og motsatt effekt med andre merker. -Så skal man kjøpe dekk er det jo betryggende å ha et merke som er utprøvd. Sier ikke at det trenger være de dyreste som er best heller! Interdekk.no har gode priser på annerkjente merker og du betaler det samme for gode dekk der som du ville gjort for de billigste dekka hos en lokal forhandler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2005 Kumho er det beste rimelige dekket, men det kommer litt an på bruksområde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 11, 2005 ja har vurdert kuhmo og falken.. trenger et dekk som sitter bra på tørr asfalt og ikke blir utslitt på en uke.. har en veldig barnslig kjørestil. så det gikk 4 dekk på 4 mnd i fjor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2005 VS Motor anbefaler Marangoni For de er så harde at de ikke smelter for fort ved hard banekjøring(!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 12, 2005 ja har vurdert kuhmo og falken.. trenger et dekk som sitter bra på tørr asfalt og ikke blir utslitt på en uke.. har en veldig barnslig kjørestil. så det gikk 4 dekk på 4 mnd i fjor.. Falken FK512 fikk ikke allverens bra test i siste Auto, Motor og Sport. Dårligst faktisk, med dårlig styrerespons og dårlige våtegenskaper som det som trakk mest ned... Testet V-dekk i 205/50-16 de da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 12, 2005 VS Motor anbefaler Marangoni For de er så harde at de ikke smelter for fort ved hard banekjøring(!) Harde dekk har en tendens til å være livsfarlige på vått føre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 12, 2005 Vi som så VS' kjøring i regnet på Gatebil er ikke i tvil om at han hadde full kontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 12, 2005 hva med fulda da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 13, 2005 Jeg hadde Fulda carat Extremo rund baut før jeg satte Falken 512 bak, forøvrig 225/45-17. Og Falken bak måtte jeg slutte med, bilen ble helt håpløs i bakenden. Tydelig at det var mykere dekksider på Falkendekkene. Fulda er ett underbruk av Goodyear, og har vel dekk sånn jeg har sett i dekktester som ligger midt på treet ytelsesmessig, og de er relativt rimelige. Jeg kan godt kjøpe med Fulda igjen, fungerte iallefall bra både på tørt og vått, og i 200 i tyskland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 21, 2005 noen som har erfaringer med tyfoon..? ble anbefalt disse av interdekk.. var vist laget av continental... billig er di ihverfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 21, 2005 Sånn bortsett fra at 215/40-17 er riv ruskende gal dekkdimensjon på en type 89 Audi Coupé.. så er billigdekk som oftest dårlige på et eller annet. Har ennå ikke funnet noen som er gode på "alt", alle har et eller annet svakhetspunkt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 21, 2005 Kommer litt ann på hva slags Marangoni dekk du velger... Jeg og en kamerat har (hadde) Zeta linea av Marangoni og de var ikke noe å skryte av på vått føre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 21, 2005 må ha nye sommerdekk 215/40-17 noen anbefalinger på billigdekk å hvem som har brae priser.. vet om interdekk og dekkonline.. De AVON dekka jeg har er i allefall bra. Kosta 2600,- for 4 stykk 215-40-16 dekk.... Helt greit syns jeg. Edit : Falken har jeg også god erfaring med. (tror forøvrig de er store i Australia og asia) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 21, 2005 noen som har erfaringer med tyfoon..? ble anbefalt disse av interdekk.. var vist laget av continental... billig er di ihverfall. Har prøvd dem - 1 - gang, aldri mer...... Har forøvrig prøvd Marshall, Goodyear, Marangoni, BFGoodrich, Avon...... Alle i 215/40 - 17. Hva likte jeg best.....? Tja.... Goodyear var blanke etter 4 mnd, satt godt på veien både vått og tørt. Marshall, billige dekk, sitter ikke like godt, fikk en del km utav dem. Marangoni, greie nok, en del km her også, fikk 2 dekk billigt, kjøpte 2 til senere. Fikk et inntrykk av at jeg betalte mer enn jeg fikk (tenker på slitasje på di 2 siste dekka) PS: Kult mønster! Kjører nå på BFG og Avon, ser ut til å bli MANGEN km utav BFG. Har ikke kjørt så lenge på Avon enda, derfor sier jeg heller ikke noe om dem. Så sist men ikke minst; Jeg er ikke den som kjører som om at jeg har stjålet både bil og bensin.....! Kan også legge til at Tyfoon og BFG har runde kanter, ser/er smalere enn "215" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 21, 2005 "Kumo" & Toyo er ok billig dekk.. Har hatt 3 sesonger med "Kumo"... Greie billig dekk... Toyo er også bra , men blir fort slitt ved aktiv kjøring.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 21, 2005 kjører veldig aktivt.. har problemer med å får dekka til å holde en hel sesong.. hva er så galt med 215-40-17 på en coupe da? har kjørt med det i 3 år nå.. å noe mer gummi blir bare å slite innersjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...