hva er di beste billigdekka?

Anbefalte innlegg

Er ikke noe dekkmann, men bestilte nettopp 2 stk kuhomo 712, siden det slike dekk jeg har på settet foran på kjerra.

Veldig fin pris. Kom på 1676,- inkl frakt på døra med tollpost fra interdekk.no

Er nok ikke noe kvalitetsdekk, men det ruller da det og. Tror ikke du finner billigere dekk enn på interdekk.no. Dekkmann skulle ha 3000 for de samme dekka (2 stk) !!!

Snakker om prisforskjell .. : haha :

Hehe.... Var med å bestemme dekk da det skulle kjøpes på din bil, før forrige eier solgte den! Prøvde forøvrig forbrilsk å snakke han vekk fra å selge bilen....

Er du fornøyd? Noe trøbbel?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang dekk-kjøp, noen sier gummi er gummi, men er jo som med dekk som alt annet, man får det man betaler for.

-Å spare penger på dekk og kjøpe det billigste som finnes, mener jeg er med livet som innsats. Er jo de som bestemmer om du skal ligge på veien eller ikke.

Mine erfaringer med billidekka er at enkelte henger sinnsykt godt på tørt føre, men når det var vått ute måtte nesten bilen stå siden de planet. og motsatt effekt med andre merker.

-Så skal man kjøpe dekk er det jo betryggende å ha et merke som er utprøvd. Sier ikke at det trenger være de dyreste som er best heller!

Interdekk.no har gode priser på annerkjente merker og du betaler det samme for gode dekk der som du ville gjort for de billigste dekka hos en lokal forhandler...

Enig her! Dekk er alfa omega. Bedre å betale litt ekstra. "bestselgere" som Goodyear F1/Ventura, Falken og Michelin er jo ofte på salg og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes ikke superdekk er spesielt billig :(

vurderer fulda fra interdekk.. noen andre anbefalinger?

jeg har har hatt -fulda carat-... syns det var bra dekk!Vått som tørt... Bedre enn pirelli dekk som jeg hadde først..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører veldig aktivt.. har problemer med å får dekka til å holde en hel sesong..

hva er så galt med 215-40-17 på en coupe da? har kjørt med det i 3 år nå..

å noe mer gummi blir bare å slite innersjerm :)

Vel, original dekkdimensjon på de bilene er 205/60-15, så 215/40-17 blir jo et knøttlite hjul inni skjermene. Det som "matcher" med original rulleomkrets er 225/45-17, men med voldsom senking til nød 215/45-17. 215/40-17 er ihvertfall helt på kanten av hva som er lovlig også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med 215/45-17 så er nok fremskjerma borte etter noen uker.. tar nok i sjermene med 215/40-17 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har YOKOHAMA AVS Sport og er meget fornøyd med de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hankook VENTUS SPORT K104 noen som har kjørt med disse.. så di hadde fådd god kritikk i en eller annen test.. og er jo fornuftig pris åsså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satte på ett sett Barum dekk til mine 18 tommere, men de var helt RÆVA, har aldri vært bort i noe som sporet så jævlig, og de funket meget dårlig på vått føre. Jeg kjøpte da Pirelli P7000 og merket stor forskjell, så det er ikke bestandig lurt å kjøpe billig (man skal da ha litt komfort).

Når du skal kjøpe deg nye dekk burde du tenke på at de skal monteres og balanseres, så hvis du kjøper de på nett blir de like dyr som hos forhandler (som regel)MEN husk å spørre om hva du får dem for når forhandleren har gitt deg en pris, for det går å prute på alt!!!!

Si at du har fått dem mye billigere en annen plass, gjerne en konkurrent, da får du som regel en billigere pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare si jeg er utrulig godt fornøyd med mine Dunlop SP9000 225\40\18.

:tilber: De henger bra å jeg får noen km utavde. betaler 1750kr pr stykk.

Er godt fornøyd med BFGoodrich, da disse henger bra å jeg får en del km utavde:)

Har hatt mye billi dekk på de andre bilene mine, men må si du får det du betaler for..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også Dunlop SP9000, er veldig fornøyde med de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her eg og... Har kjøpt NANKANG SPORT, og håper de funker. YOKOHAMA som produserer de visstnok. Fikk 4 stk. 215/40x17 for den nette sum av 3.960,- hos SOLBERG DEKK i Bergen. Har 40% hos de vi i klubben. Hele landet!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på her, og kan anbefale Pirelli Pzero nero på det sterkeste de sitter utrolig på veien og er komfy og kjøre på (alle fører) Det er også viktig å tenke på dette med bremsestrekninger..... ikke minst!!! db.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.