#1 Skrevet Mars 12, 2011 Har ett sett med 8x19 ET 32 med 235/35 liggende,noen som vet om det passer på en Golf 6 med ca 45mm senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2011 Felgen går fint, men det dekket er jeg usikker på. Litt bredt kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2011 har du luftfjæring og senker 12-15 cm med 215 dekk, passer det kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2011 har du luftfjæring og senker 12-15 cm med 215 dekk, passer det kanskje Glemte å skrive at det var seriøse svar jeg var ute etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2011 Etter min mening blir det for lavt innpress med ET32. Det passer bedre med ET mellom 40 og 50 OT: Gratulerer med ny bil, Ståle ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2011 Etter min mening blir det for lavt innpress med ET32. Det passer bedre med ET mellom 40 og 50 OT: Gratulerer med ny bil, Ståle ! Takk Erik:),klar over at det beste hadde vært rundt 45,men kunne tenkt meg å tatt hjulene fra A4en,men mistenker at det kan bli ett problem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2011 Hvorfor ikke bare prøve? Du ser jo fort om det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2011 Hvorfor ikke bare prøve? Du ser jo fort om det går. Hadde tenkt å prøve ja,men ett spørsmål her kan jo spare meg for litt arbeid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2011 Glemte å skrive at det var seriøse svar jeg var ute etter Nå var det et seriøst svar. Skal det gå klar skjermene må det senkes veldig mye og settes på smalere dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2011 Felgen går fint, men det dekket er jeg usikker på. Litt bredt kanskje. Men det er jo felgens offset som gjør at dekket, som med rett offset ville fungert, ikke fungerer, så jeg ville heller si at felgen ikke går fint, mens dekket gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 13, 2011 Men det er jo felgens offset som gjør at dekket, som med rett offset ville fungert, ikke fungerer, så jeg ville heller si at felgen ikke går fint, mens dekket gjør det Kommer jo ann på hvordan man ser på saken naturlig nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 13, 2011 Takker for svar gutter,blir vel til at hjulene forblir på familiekjerren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...