#1 Skrevet Mars 12, 2011 (endret) Her er en liten beskrivelse av problemet. I ettertid har jeg vært opp med det 7-8 ganger, men får det ikke til å funke permanent! Jeg har gått tom for ideer. Er det noen vil gjøre meg en stooooooooor tjeneste og hjelpe meg å få det til å funke? Du skal få en sixpack øl om ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2011 Har du prøvd å smørt den opp? Mulig det hjelper å få på litt olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2011 Har ikke prøvd det. Du mener jeg skal smøre og bare stramme til..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2011 Ja prøv å smør opp alle bevegelige delene, men angående strammingen er jeg litt usikker. Mener det bare var å stramme til på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2011 Skal prøve i morgen. Begynner å bli veldig utålmodig nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...