#1 Skrevet Mars 12, 2011 Må ha noen sideskjørt som bygger litt mer utover enn de orginal jeg har på min audi a4 b6. Vill s4 & s-line kanalskjørtene bygger mere utover? Legg gjerne inn bilder av hvordan disse ser ut kontra de orginale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2011 Må ha noen sideskjørt som bygger litt mer utover enn de orginal jeg har på min audi a4 b6. Vill s4 & s-line kanalskjørtene bygger mere utover? Legg gjerne inn bilder av hvordan disse ser ut kontra de orginale. S-line listene vil bygge noe mer utover en de orginale ! S4 listene bygger enda litt mer Har ikke de beste bildene for å illustrere dette på denne pc`n , men legger ut de jeg har S-Line S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2011 Hmmmm nå angrer jeg på at jeg kjøpte s-line og ikke s4 lister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...