#1 Skrevet Mars 12, 2011 (endret) Skulle akkurat åpne takluka på bilen min, nå vil ikke den gå igjen eller helt opp? hva kan være problemte? finnes det noe manuelt metode å lukke den på? haster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2011 samme problem på min b5, pleier å gå igjen etterlitt dunking eller vist jeg presser opp lyse... dårlig kontakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2011 Funket ikke med ditt triks Morten. Noen andre som har noe forslag? skal bruke bilen til jobb i morgen å har ikke lyst til å plastre bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2011 Pleier nå være en "nød-lukke" funksjon på lukene? er ihvertfall det på både Golfen min og Passaten. På begge bilene mine er det slik at jeg må vippe ned dekselet som skjuler motoren. På dekselet (på innsiden) er det et verktøy som brukes for å sveive igjen luka manuelt. Må vippe ut verktøyet og plassere dette i motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2011 På min B5 var det en liten firkantet luke du kunne vippe ned mellom takluken og bryteren til takluken. Så er det en S formet metall"stang" festet i dekslet til sikringene. Den kan du bruke til å manuelt sveive opp eller igjen takluken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2011 Skjedde det samme på min S3 for ei stund siden, koblet av å på batteriet, og da funket den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2011 da fikset jeg det. Tok det manuelt opp fra plast dekselet ved bryteren til lyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...