#1 Skrevet Mars 13, 2011 Hei! På min A4 B6 kjennes det ut som ladetrykket "forsvinner" nesten hver gang eg har kjørt i 30-45min. Bilen går fremdeles helt reint, men 200rpm etter at den har begynt å lade avtar effekten. Et verksted eg snakket med mente det kunne være katalysatoren som begynte å gå tett. Høres dette riktig ut eller kan det være andre ting? (Wastegate feks) På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2011 Høres mere ut som n75 er gåen. Prøv å napp av den slangen som går ut av turboen og inn på n75. Men vær litt forsiktig på gassen ettersom du da kan få mye trykk. Det jeg mener er at bilen går i nødmodus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2011 Er litt grønn på turbomotorer, så er N75 ladetrykksregulatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2011 Ja, det er en magnetventil som sitter på innsugslangen med en kontakt og to slanger koblet til seg. Jeg sier ikke at det er den , men det kan være det, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2011 Hvis du stopper motor og skrur av tenninga og starter igjen, blir det bra igjen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2011 Ja, det stemmer! Glemte å skrive det men den blir bra igjen ved å stoppe motoren og starte igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...