8 eller 8,5X18/19 et 35 på Caddy?

Anbefalte innlegg

Har en 2005 caddy som må ha seg nye hjul! Blir vel 18 eller 19".. Lurer da på om 8,5X18/19 et 35 går på?? Vet det er høyinnpress på disse, så mulig et 35 blir lite?? Har justerbart liggende, så den blir senket en del... Kom gjerne med bilder av caddyer med 18" og 19", helst da med info om bredde og et.... Takker for svar.

 

Mvh

Stig Idar Drågen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ikke ha brukt lavere en et45 på 8,5. Det hjelper ikke med senk da den har stiv bakaksel og så har de aller fleste hjulene lengre ute på ene siden an den andre siden også. Det er bak som er problemet, framme er de like som Touran der er det mye plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis satte akkurat på 19x8,5" ET45 på sin og det ble perfekt! Lå helt ut til hjlbuen bak og minimalt innforbi foran. Har ikke bilde tilgj desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19x8 ET35 kan gå med senk framme, men skal du være på den sikre siden kjører du bare 8.5z19 ET45 rund baut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min caddy med 8-19 ET 45 med 215-35 var i konflikt med skyvedøra - tok akkurat borti felgkanten.

jeg ville ikke satsa på ET35, men valgt 8" ET45 ettersom dette satt perfekt i mine øyne...

 

foran og bak

 

07042010325.jpg

 

07042010326.jpg

 

IMG_0529.jpg

 

IMG_0530.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar folkens, da blir det vel et 45... :( Da er det bare å bynne å finne seg felger... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder av 8,5 x 19 med et 45

petter 0302.jpg

petter 0272.jpg

petter 0312.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uuuh, de fylte opp bra!! Fine felger også!! Har veldig lyst på vw helios, men lommeboka har ikke det! :( De brock-felgene var også fine, tror de hadde gjort seg på min ettersom bilen er svart... hmm, hadde i utgangspunktet lyst på a8-replika, men tror det må revurderes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.