#1 Skrevet Mars 13, 2011 noen som kan fortelle meg step by step for og bytte råder på en aan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2011 Det blir nok en ganske lang liste, men i korte trekk må motoren tas helt fra hverandre, av med toppen og ned med bunnpanne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2011 Ganske stor jobb, dersom det ikke er noe annet som uansett skal gjøres ifm at motoren er i fillebiter. Om du spesifiserer litt bedre hvilke deler av jobben du lurer på så får du nok noen bra svar. Lurer du på alt i detalj så blir det en halv bok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2011 Det er litt info her med bilder fra side 11. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=67905&highlight=tema&page=11 Jeg så at jeg hadde ett spørsmål som jeg ikke har fått svar på: Hvorfor er det ikke oljekanal i midten på H-rådene hverken oppe eller nede, er det ikke nødvendig lenger plutselig ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2011 Det svekker rådene om man har ett hull i de, derfor er det ikke på H-råder. Man kan spesialbestille det, men da de aller fleste motorer har underspyling, så er det ikke nødvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2011 Tror ikke jeg ville ikke gjort et råde bytte på min motor med bakrunn fra et forum, her kreves det kunnskap å nøyaktighet. Med andre ord så bør man vite hva man holder på med. På en annen side så kommer man ingen vei om man ikke prøver. Ville kansje forøkt på "kone" bilen først:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...