#1 Skrevet Mars 13, 2011 Hei! turboproblemene mine fortsetter å nå er turboen helt død, ikke noe ladetrykk i de hele tatt... N-75 er jo ny samme er vakumslangene... er det mulig vnt staget står i åpen stilling? har prøvd å kjørt uten slange på vakumklokka å gikk like dårlig da åsså.... noen som har tips? kjipt å ha en bil som knapt holder 80 på hovedveien takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2011 har du sjekket slangen fra turbon til intercooleren at den sitter på? er standard at den faller av. har en kompis som hadde det samme for ikke lenge siden og der var det den slangen som var av. eventuelt prøv og trykktest annlegget for og utelukke at du har en lekasje der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2011 Eg åpnet jo panseret å såg over ledninger å kontakter osv men såg ikke spesifikt på den slangen, men trudde jeg sko sitt om den ikke stod på har hatt problemer med turboen nermere 6mnd nå så kan jo verr turboen endelig har gitt opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2011 må under bilen for og se den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2011 åja, tenkte rett under turboen eg at det hadde løsnet der, men tar meg en titt imorgen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2011 Hva med og trykkteste anlegget?? Ser fort om det er noe galt da: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2011 skjøten som er inn under fangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2011 Har nå sett over slange fra intercooler å alle vakumslangene, den ene vacum slangen var "knekt" av på nippelen så tenkte at nå fant jeg ut hva som er gale! men byttet slangen å bilen går like dass som tidligere... Prøvd å kobla fra n-75 å lmm for å se om de var noen forskjell noe det ikke var sjekka med vag com å bilen lader 0.1-0.2 bar sjekket også at vakumklokka til tuboen gikk fint å det var ingen problem å suge vakum å den holdt på trykke.... Flerre tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2011 har du sjekka luft mengde måleren??? mister alt lade trykk når den ryker ;-) men viss du har brukt vag com så hadde du jo sett om den var gåen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2011 virker som den virker men jeg tuklet å fiklet litt me slangene å kontakten til n-75 så virket bilen i 1 minutt -.- dette tyder vell på lekasje en plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 15, 2011 enten det eller dårlig kontakt ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 15, 2011 Har idag byttet alle slangene ut fra n-75 men til ingen nytte... bilen virket etter jeg hadde av slangen til ic'en men ikke mer enn 300m:o dårlig kontakt har jeg også utelukket... hvor henter n-75 vakum fra? Går en slange til klokka, en til ein "ball" å en til ett "t"stykke som går opp bak motoren til en kontakt/ventilasjon der å under motoren i andre enden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2011 sjekket idag grundig slangen til intercooleren å den var fint, men var endel olje men går utifra det er normalt sjekket over alt av vakumslanger igjen så fant jeg ut at inni "bomba" eller trykkutjevner eller va de heter så var slangen knekt. Tettet igjen slangen for teste og bilen gikk som ei kule etterpå! så går ut ifra dette er løst nå, ut til møller å kjøpe ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...