Anbefalte innlegg

Hei! turboproblemene mine fortsetter å nå er turboen helt død, ikke noe ladetrykk i de hele tatt... N-75 er jo ny samme er vakumslangene... er det mulig vnt staget står i åpen stilling? har prøvd å kjørt uten slange på vakumklokka å gikk like dårlig da åsså.... noen som har tips? kjipt å ha en bil som knapt holder 80 på hovedveien :P

 

takker for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sjekket slangen fra turbon til intercooleren at den sitter på? er standard at den faller av. har en kompis som hadde det samme for ikke lenge siden og der var det den slangen som var av. eventuelt prøv og trykktest annlegget for og utelukke at du har en lekasje der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg åpnet jo panseret å såg over ledninger å kontakter osv men såg ikke spesifikt på den slangen, men trudde jeg sko sitt om den ikke stod på :P har hatt problemer med turboen nermere 6mnd nå så kan jo verr turboen endelig har gitt opp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må under bilen for og se den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja, tenkte rett under turboen eg at det hadde løsnet der, men tar meg en titt imorgen da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med og trykkteste anlegget?? Ser fort om det er noe galt da: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjøten som er inn under fangeren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå sett over slange fra intercooler å alle vakumslangene, den ene vacum slangen var "knekt" av på nippelen så tenkte at nå fant jeg ut hva som er gale! :D men byttet slangen å bilen går like dass som tidligere... Prøvd å kobla fra n-75 å lmm for å se om de var noen forskjell noe det ikke var :( sjekka med vag com å bilen lader 0.1-0.2 bar :P sjekket også at vakumklokka til tuboen gikk fint å det var ingen problem å suge vakum å den holdt på trykke.... Flerre tips?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sjekka luft mengde måleren??? mister alt lade trykk når den ryker ;-)

men viss du har brukt vag com så hadde du jo sett om den var gåen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

virker som den virker ;) men jeg tuklet å fiklet litt me slangene å kontakten til n-75 så virket bilen :D i 1 minutt -.- dette tyder vell på lekasje en plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enten det eller dårlig kontakt ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har idag byttet alle slangene ut fra n-75 men til ingen nytte... bilen virket etter jeg hadde av slangen til ic'en men ikke mer enn 300m:o dårlig kontakt har jeg også utelukket... hvor henter n-75 vakum fra? Går en slange til klokka, en til ein "ball" å en til ett "t"stykke som går opp bak motoren til en kontakt/ventilasjon der å under motoren i andre enden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket idag grundig slangen til intercooleren å den var fint, men var endel olje men går utifra det er normalt ;) sjekket over alt av vakumslanger igjen så fant jeg ut at inni "bomba" eller trykkutjevner eller va de heter så var slangen knekt. Tettet igjen slangen for teste og bilen gikk som ei kule etterpå!:D så går ut ifra dette er løst nå, ut til møller å kjøpe ny :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.