#1 Skrevet Mars 13, 2011 Hei! Byttet bensintanke på min s6 i dag. På den "nye" tanken fulgte bensinpumpe med. Etter å ha montert alt og fylt på nesten halv tank, startet jeg bilen. Får da en skikkelig surkle/suse lyd fra undersiden av bilen. Virker som det er fra området tanken. Kan det være pumpa? Kan den lag slik lyd. Suselyde hørtes godt selv om motoren gikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2011 Mulig det sitter en oppgradert pumpe i den tanken du har kjøpt? Disse pleier og bråke en del mer. Jeg har walbro 255 i tanken og hører den godt med bilen på tomgang, litt pipe/elmotor lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2011 Akkurat. tenkte ikkepå det. Dumt spm. men større pumpe, har det noen betydning for meg som ikke har tunet motoren, og bare har normalt oppsett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2011 Akkurat. tenkte ikkepå det. Dumt spm. men større pumpe, har det noen betydning for meg som ikke har tunet motoren, og bare har normalt oppsett? Nei, har ingen betydning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...