#1 Skrevet Mars 13, 2011 (endret) Noen som har gode innspill på justering av håndbrekk på en s6 c4? Må jeg ned med mellomakselen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2011 Nei, med en 10mm 1/4" lang-pipe og skralle, eller en 10mm skrallenøkkel går dette bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2011 Takker Vegard:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2015 Trenger mere forklaring her. Er ikke disse calipperne selvjusterende? Har for lang vandring på brekk men bremsekrafta er der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2015 Trenger mere forklaring her. Er ikke disse calipperne selvjusterende? Har for lang vandring på brekk men bremsekrafta er der. Jo, men det er stempelet som er selvjusterende, ikke utslaget på håndbremsearmen. Er vaierne for slakke så må de strammes manuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2015 Ja, tror jeg vet hvordan nå. Er det under bilen framme ved håndbrekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2015 Det stemmer, som nevnt tidligere i tråden så er det over både eksos og mellomaksel, så det er litt knot å komme til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2015 Lite tips, puss over med stålbørste og spray rustløser på, den kan knekke fort, og finnes ikke å få tak i kun gjengestanga, kun komplett oss møller, og den er dyr Kan gjøre som meg og sveise fast en gjengestang på den men masse ekstra jobb om man kan ungå det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2015 http://12v.org/urs/chassis_map/24448.phtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2015 jepp som vises på bildene. men er ganske dyrt å kjøpe hele mekanismen for 1000kr+ oss møller, syns hvertfall jeg, vil heller bruke det på noe annet til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...