#1 Skrevet Mars 14, 2011 Er det mulig å få auto folding av speil på en Passat 3c? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2011 ja, så lenge speilene dine har denne funksjonen så skal det bare være å bytte brytern og kode om i vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2011 Jeg har bryter som gjør at jeg kan folde, men går det å få den til å folde når jeg låser bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2011 Jeg har bryter som gjør at jeg kan folde, men går det å få den til å folde når jeg låser bilen? Ja, men det er 100 % avhengig av at du har 'rett' elektronikk i dørene på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2011 Hva er "rett" elektronikk da? Hvordan kan jeg finne det ut om det går? Må jeg kode om med vag com eller er det litt enklere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2011 Kodes med vagcom, men les av delenummeret på elektronikken med vagcom så skal jeg finne ut av det for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...