#1 Skrevet Mars 14, 2011 (endret) Ser at det finnes to forskjellige sensorringer bake til bilen min, den jeg har nå ser slik ut: Denne får jeg da ikke tak i, ikke en gang hos møller! wtf... Den jeg får hos møller ser slik ut: De på møller kunne ikke svare på om den nye ringen ville passe på bremseskiven: haha :.. noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2011 Jeg har brukt febi absringer før, helt greit. Men den var nokså lik den gamle. Har du quattro? Den ringen der er for fwd bak, tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2011 Har FWD jeg Febi ringen er identisk med den orginale jeg fikk i fra Møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2011 Det er rimelig simpelt uansett, abs-sensoren er bare en magnetisk føler, og sporene (skal være 72) har en gitt avstand, slik at føleren måler omdreininger over tid, og kan se om hjulene glipper (dette vet du sikkert da). Jeg har montert en slik en på en fwd b5, det går helt fint, men viktig å huske å banke den på beint! Ellers må du av med alt sammen igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...