#1 Skrevet Mars 14, 2011 (endret) Skal bytte bakdemperene på B5'en, noen andre deler jeg trenger og bytte samtidig? noe fjærbenslager eller noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2011 fjærbeinslager sitter forran, er ikke noe annet du trenger å bytte =) kjempe lett å skifta bak også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2011 Skal det ikke være støvhetter eller noe slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2011 Takk for info! Da er det bare og manne seg opp til helgen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2011 Å skifte dempere/fjører på B5 er veldig lett, både fremme og bake. Bake er rene barnemat å skifte Hvis du ikke har justerbart kan det være et tips å skaffe seg noen fjørklemmer, just a hint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2011 Byttet dempere bake for ca 1år siden, jobben var relativt grei, men husker ikke alle detaljene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2011 Man må vel overføre litt mikkmakk fra den gamle demperen, og det er jo generelt sett tilrådelig å kjøpe nye fjærbeinslager når man bytter dempere. Husker jeg kjøpte en hylse og en svær skive ny bak på begge sider iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2011 Man må vel overføre litt mikkmakk fra den gamle demperen, og det er jo generelt sett tilrådelig å kjøpe nye fjærbeinslager når man bytter dempere. Husker jeg kjøpte en hylse og en svær skive ny bak på begge sider iallefall.. Ville vite hva det mikkmakke var fra gammel demperes iomed at jeg synes jeg husker svakt at noe ble flyttet over, som egentlig burde ha vært byttet... mulig det var framme.. hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 16, 2011 Hellanor har støvhettene til kr 400 fra SKF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...