Anbefalte innlegg

Har en del kontakt med en gjeng galninger fra Tyskland , de planlegger en Country ekspedisjon i Norge Sverig og Findland i April 2006.

Dette er i regi av Golf Country Fan club i Tyskland, Så jeg har invetert hele gjengen til Norge satser på det kommer mellom 10- 15 biler oppover .

Sist treff de hadde var det 17 biler.

Planlagt rute er Kristiansand. Vestlandet, Jotunheimen, Oslo.

Tror dette kan bli litt kult : ja :

003. Country-Treffen_448-1.jpg

003. Country-Treffen_341-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de en web side ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilige biler :)

Clean bakluke originalt er fett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilige biler :)

Clean bakluke originalt er fett ;)

Er jo ike helt clean da , det er et deksel som ligger over der hvor skilte skal stå :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ? ahh..Trodde den var helt clean jeg :D My bad..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ? ahh..Trodde den var helt clean jeg :D My bad..hehe

Eller min som har sagt det til deg.

:o

Mener å a sett det og lest det men når man har sånn bil selv så vet man jo best. :)

Vært kult og fått til noe sammen med de folka da... Iallfall et lokallagstreff på McDonald eller noe i nærheten av Oslo.... : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært kult og fått til noe sammen med de folka da... Iallfall et lokallagstreff på McDonald eller noe i nærheten av Oslo.... : ja :

For at vi skal skjønne de, og de skal skjønne oss, BØR det vera type MYYY alkohol inne i bildet trur jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er foreløping Contry Ekspedisjon kjøre rute.

Day 1:

Going to Hamburg to meet each other

Day 2:

Driving through Danmark to Hirtshals and going by ColourLine FastFerry to Kristiansand OR from Frederikshavn to Larvik

Day 3:

Driving from the costal town (Kristiansand or Larvik) via the roads 9 or 36/ E134 to Haukeligrend and Seljestad. Sleeping in Seljestad, Odda or Tyssedal.

Day 4:

Going from Odda to Utne, with the ferry to Kvanndal and along the Hardangerfjord to Bergen.

Sleeping in Bergen.

Day 5:

Visit Bergen

(Bryggen, fish market, Gable Museum, Edward Grieg-Museum Troldhaugen, Fantoft Stave Church, View from Flöyen e.g. Ulriken, Fotoshooting at the coastalsteamer)

Day 6:

Going from Bergen to the Sognefjorden on the road E16 and 13 and along the Sognefjord on road 55 to Vadheim, Dragsvik and Sognedal.

Sleeping in Sognedal.

Day 7:

From Sognedal along the E 16 to the "mountains" south of Jotunheimen.

Day 8:

From Jotunheimen on the roads E 16 , 52 and 7 to the northpart of the Hardangervidda.

Sleeping in Geilo.

Day 9:

Driving from Geilo on the road 40 to Kongsberg and furthermore to Larvik OR driving to Oslo.

Sleeping in Larvik OR Oslo.

Day 10:

By Ferry from Larvik to Frederikshavn and by car through Danmark OR from Oslo to Kiel by ColourLine Steamer.

Sleeping in Hamburg.

Day 11:

Driving home from Hamburg.

gutta skriver på tysk så jeg må oversette til engelsk, skulle bare hatt til norsk, men det går vell greit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På disse bildene er det helt klart to feil!

1. man kan ikke ha noen små puslete felger.. har skal det være crome spoke med noen svære jævla dekk!

2. bilene er jo alt for lave!! her må det jo selføgelig noe heving til får å få en fullblods offroad ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På disse bildene er det helt klart to feil!

1. man kan ikke ha noen små puslete felger.. har skal det være crome spoke med noen svære jævla dekk!

2. bilene er jo alt for lave!! her må det jo selføgelig noe heving til får å få en fullblods offroad ;)

nå har jo jeg 17" Chrom på minda :D

problemet med større er att det ikke er plass : gråter : , hjulbuen går liksom litt innover helt nede å da er det ikke plass : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste nytt fra Tyskland, ser ut som de har utsatt treffet et år: gråter :

Her er hva de skriver.

"we changed the date to 2007, because we will go to the "country factory" in Austria (Graz) this year. The most people have problems to get so much holidays to make to long dates a year"

Så vi får håpe til neste år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.