#1 Skrevet Mars 14, 2011 Hei Jeg skal på Top Gear søndag 27 mars kl 18 og er fullstendig ukjent i Oslo området Hvordan kommer jeg meg til Oslo Spectrum fra Gardermoen og tilbake? Lander kl 16 og flyet går tilbake kl 23. Og jeg vet at det finnes taxi da men noe annet? Klarer jeg på under 2 timer å komme meg til Oslo Spectrum? Tilbake har jeg nok litt mere tid men det er jo en søndag det er snakk om.. Kom gjerne med tips osv På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2011 Flytoget fra gardermoen, så går du fra Oslo S til Spectrum. Hele reisen tar vel ca 45minutter. Flytoget koster 170kr og er vel anvendte penger; kjapt og stabilt. Spectrum ligger rett bak Oslo S, tar 5 minutter å gå dit etter at du går ut av toget. Så samme turen tilbake på kveldingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2011 det går fint. http://www.trafikanten.no er en meget bra mulighet. eller http://www.timeekspressen.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2011 flytoget går inn til Oslo sentral-bane stasjon og derfra er det max 5 min å gå til oslo spectrum husker ikke prisen men tror det er snakk om 170kr pr.pers eller noe sånt. står sikkert på flytoget.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2011 Takk takk, viste at forumet er riktig plass å spøre. Fruen som ordnet billetta til Top Gear og fly! Konge bursdagspresang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2011 HeiJeg skal på Top Gear søndag 27 mars kl 18 og er fullstendig ukjent i Oslo området Hvordan kommer jeg meg til Oslo Spectrum fra Gardermoen og tilbake? Lander kl 16 og flyet går tilbake kl 23. Og jeg vet at det finnes taxi da men noe annet? Klarer jeg på under 2 timer å komme meg til Oslo Spectrum? Tilbake har jeg nok litt mere tid men det er jo en søndag det er snakk om.. Kom gjerne med tips osv På forhånd takk. jeg er din privat sjåfør for kvelden jeg kristoffer. bare ring meg så ordner jeg både inn til byen og opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2011 nb: og jeg tar ikke nei til svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2011 jeg er din privat sjåfør for kvelden jeg kristoffer. bare ring meg så ordner jeg både inn til byen og opp igjen nb: og jeg tar ikke nei til svar R u kidding? hehe Det ville vært j***** kult hvis du kunne BTW: Jeg får vite torsdag kl 10 om "tingene" blir til salgs igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2011 R u kidding? hehe Det ville vært j***** kult hvis du kunne BTW: Jeg får vite torsdag kl 10 om "tingene" blir til salgs igjen selvsagt kødder jeg ikke. null problem. nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2011 Og hvis ikke Arve kan, så kan sikkert jeg også hjelpe til om det er noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2011 Høres veldig bra gutta! Takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 15, 2011 Jeg og Henrik Haugen skal på samme showet og bor jo midt imellom Gardermoen og Oslo, men ser at du tydeligvis har ordnet deg. Hvilke plasser har du på showet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2011 jeg er din privat sjåfør for kvelden jeg kristoffer. bare ring meg så ordner jeg både inn til byen og opp igjen Veldig hyggelig av deg det, men flytoget går seriøst fra dør til dør. Jeg syntes faktisk at flytoget er mer behagelig enn å kjøre med mindre jeg har med meg mye bagasje. Det tar kortere tid også 19/22 min med flytoget vs 40 min uten trafikk i bil. Jeg skal også på TG showet 27 mars. Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 16, 2011 Får mye mer ut av turen ved å sitte på med en annen entusiast å jabbe skit på vei inn og ut av byen enn å ta toget da. Siden han ikke har hastverk ville jeg også valgt å sitte på med andre fra klubben, kjekt å treffe andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2011 Får mye mer ut av turen ved å sitte på med en annen entusiast å jabbe skit på vei inn og ut av byen enn å ta toget da. Siden han ikke har hastverk ville jeg også valgt å sitte på med andre fra klubben, kjekt å treffe andre. Eller så kan man ta toget og pilse sammen 20 min senere. Men gjør akkurat hva dere vil for min del, tenkte bare å si ifra da jeg liker å ta toget kontra bil på den strekningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 17, 2011 Fiiiiiine lange rette veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 17, 2011 "rette" i ordets rette forstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...