Lakkering i Bergensområdet

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har bestilt meg en m3 list til audien.

Hvor kan jeg få lakkert denne til en rimlig pris? Helst i Bergensområdet.

 

 

Alexander.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror slengesol har bra priser. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kokstad lakkering eller paradis lakkering ved Brannstasjonen , kjappe og greie priser , max 14dg venting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg pm så kan vi finne ut av noe der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg pm så kan vi finne ut av noe der ;)

 

Lakkerer du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alexander: Jeg kjenner en som lakkerer på Stord. Ganske rimelig.. Jeg kjører via Bergen hver uke. Er det m3 spoiler det er snakk om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er en liten m3 spoiler. Hva er ca pris på noe sånt? Har aldri lakkert noe før.

CIMG3305krympet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt men kan sjekke prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkerer du?

 

Personlig har jeg ikke begynt enda.

Men han som lakker bilen min nå tar på seg diverse jobber og er MEGET dyktig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kvifor ikkje gjera det sjølv?? 1 boks 1K lakk og 1 boks 2K klarlakk fra mekonomen så har du det du trenger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst på best mulig resultat og det får jeg ved å levere det inn til en som kan det.

Kunne kanskje prøvd selv, og heller levere den inn hvis jeg ikke får et bra resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500kr koster det å lakkere på Stord. Vet ikke helt om det er mye eller ikke. Men eventuelt kan jeg ta med meg spoileren til Stord og tilbake. 2-3 dager så får du den i retur. Han som lakkerer driver lakk firma..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig har jeg ikke begynt enda.

Men han som lakker bilen min nå tar på seg diverse jobber og er MEGET dyktig!

 

Hvor holder han til da?Har en original golf v lippe som må lakkeres og en bakluke åpner/emblem som trenger litt Custom lakkering (rød bakgrunn, sort vw merke)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor holder han til da?Har en original golf v lippe som må lakkeres og en bakluke åpner/emblem som trenger litt Custom lakkering (rød bakgrunn, sort vw merke)

 

Holder til i Ulvik (hardanger)

Kan jo høre med han ;) godt mulig han får det til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder til i Ulvik (hardanger)

Kan jo høre med han ;) godt mulig han får det til :)

Det hadde vært flott.Først å fremst det emblemet, er det som er mest klor og kan lett sendes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av emblemet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et panser og en frontfanger som skulle vært lakket, noen som har tips?

Har vært hos Hartveit, men synes de var dyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens Kokstad Lakkering & Bilpleie. De lå 5000 under Micropaint sitt tilbud på fiksing av lakkskader på Audien min, og Micropaint går vel for å være billig...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke micropaint er spesielt billig, men tror de er god på å fikse sår og sånne ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et slikt som dette. http://cgi.ebay.de/VW-Embleme-Zeichen-Golf-5-GTI-GT-R32-Heck-3D-Carbon-/260752929555?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item3cb615f313 Merke og bakgrunn er en del, så det kan ikke splittes. Der der er carbon skal være sort og feltene inni røde. Det er pusset ned og klart til lakk.

 

 

Jeg kunne jo sett selv om jeg får det til :) for hemligheten her er igrunn maskering og ta seg tid :) har lært noen triks selv. så kunne jo prøvd :) helt gratis til og med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne jo sett selv om jeg får det til :) for hemligheten her er igrunn maskering og ta seg tid :) har lært noen triks selv. så kunne jo prøvd :) helt gratis til og med.

 

Det kan du gjerne få lov til:) Jeg har det løst, har et annet på bilen no. Kan sende deg det som det

er no så kan du se hvordan mitt forsøk endte. Problemet er når farge nr 2 skal på så løftet maskeringen

seg og de ble blandet.Send meg adressen din på pm du så skal jeg sende det til deg. Skal selvsagt

betale for frakt begge veier og lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan du gjerne få lov til:) Jeg har det løst, har et annet på bilen no. Kan sende deg det som det

er no så kan du se hvordan mitt forsøk endte. Problemet er når farge nr 2 skal på så løftet maskeringen

seg og de ble blandet.Send meg adressen din på pm du så skal jeg sende det til deg. Skal selvsagt

betale for frakt begge veier og lakk.

 

Den er grei du ;)

Jeg kan sikkert ta meg en kjøretur til bergen neste uke :) så da kan jeg jo bare hente det der sammen med lakken :)

 

Og retur for sending er vel så latterlig billig at det svarer seg ikke å overføre penger ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok høres kjempe bra ut det, kan jo snakkes på ut i uken da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.