#1 Skrevet Mars 14, 2011 Hei Da har min golf v gt varslet fra om at han ønsker en liten service. bilen er gått 49 000, så da mener møller at det er 60 000 service som skal tas. Er det noen som vet hva denne servicen inneholder og hva den bør koste? fikk beskjed om at de skulle ha 7800 for å ta denne servicen på min nærmeste møller forhandler, er dette en rimelig sum? Noen som har peil`? -Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2011 http://www.bileier.no Legg inn der hva du ønsker gjort, så får du pristilbud på jobben:) Genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2011 Møller tar seg grovt betalt! De skulle ha 3900,- for å bytte olje og filter på min passat. Delene koster ca 800,- på rekvisita. Hva er det som rettferdiggjør den prisen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2011 Nei man kan jo lure, 3100kr for noe som tar dem 30 min å gjøre, det er ikke retferdig i mine øyne, de skal selfølgelig tjene penger dem å, men det får være grenser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2011 Litt forskjell på produktene de bruker også, er Biltema/ rekvesita er ikke akkurat en grossist. Men igjen de får kvantitets rabatter. Alt koster, alle maskiner de trenger, ansattes lønn, lokaler, verktøy... ja ALT. Blir jo spedd utover så de tjener det raskest inn og har høy profitt. Kan være mange grunner til at de er dyrere enn andre. Bl.a navnet er kjent for kvalitet og tar det betalt for det. De tar nok betalt for hver påbegynte time de som alle andre håndtverkere. Helt enig i at dette er dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2011 Jobbet hos Toyota, da kostet olje ca 200kr litern, vi ansatte betalte 23kr;) Så oljebytte henter dem penger på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...