#1 Skrevet Mars 15, 2011 Er det noen her inne som har disse papirene og kan evt sende en kopi ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2011 jeg skal kjøpe et slikt en av dagene, så kan sikkert ta kopi om ingen andre har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2011 I verste fall selger vmaxx.no dette til 250kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2011 Mulig jeg har en kopi jeg kan scanne til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2011 Nå har jeg sendt mail og ringt de 2 ganger, har liksom ikke fått noen konkrete svar på om de HAR papirene eller ikke. Så jeg setter stor pris på om noen vil scanne til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2011 prøvd her da http://www.v-maxx.com/de/contact/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2011 Men er det slik at det står forskjellige tall på fjerene på vært enkelt sett? slik at jeg må vite tallene på fjærene for og få tak i riktige papir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2011 Men er det slik at det står forskjellige tall på fjerene på vært enkelt sett? slik at jeg må vite tallene på fjærene for og få tak i riktige papir? Det kan hende.. Sjekker for deg i løpet av helga, hvis ingen kommer før meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2011 Det kan hende.. Sjekker for deg i løpet av helga, hvis ingen kommer før meg Supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2011 Supert Hva er nummerne på fjærene og demperne dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 20, 2011 100-12 812 200-50 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 20, 2011 Var 99% sikker på at jeg hadde liggans, still looking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 20, 2011 (endret) Send PM til Aslak Breiseth. Han jeg solgte mitt sett fra golf 3 Dette skal stå på en klisterlapp på demperne dine. Golf 2 har: 60 VW 02 Golf 3 har: 60 VW 03 Men i praksis tror jeg demperne er helt like.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 20, 2011 Det står 60 VW 023 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 20, 2011 Det står 60 VW 023 Ahh, om det betyr både golf 2 og 3, det kan ikke jeg svare på.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 20, 2011 Ahh, om det betyr både golf 2 og 3, det kan ikke jeg svare på.. hehe Hehe... men skulle jo ha trodd at det ikke er spesifikke tall osv for vært papir de gir ut til settene sine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 23, 2011 (endret) BUMP!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 27, 2011 BUMPx2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...