#1 Skrevet Mars 15, 2011 har en audi coupe quattro med orginale hjulbuer. hvor store felger går på disse uten at det subber? kom gjerne med erfaringer og hvilke størrelse i diameter, bredde på felg og impress, samt dekk størrelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2011 Eg kjøpte 17 til min hverfall. Og fikk da beskjed om at 18 blei for stort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2011 ja, ok. etter hukomelsen å huske så hadde jeg 205/45-16 på 7.5*16 felger på min gamle. da subbet dekkene bak. men kunne tenkt meg 17" men må ha riktig bredde og et for å unngå subbing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2011 17" med 205/40 dekk og ET over 30-35 bør gå, men alt avhenger av hvor mye du senker. Subber i kanten på hjulbuen (den som går innover) Har du mulighet så valser du denne kanten før ev. lakk. Personlig så synes jeg 16" er passe stort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2011 17"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2011 har en audi coupe quattro med orginale hjulbuer. hvor store felger går på disse uten at det subber? kom gjerne med erfaringer og hvilke størrelse i diameter, bredde på felg og impress, samt dekk størrelse 7,5x17 med 195/40 17 kunne vel bli bra på denne. Orig.offset er vel 45, men det er vel plass til noe som bygger litt mer utover f.eks ET30-35, uten at jeg har testet eller forsket noe på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2011 takker for svar her heller mest mot 17" og da en tidsriktig felg som passer bilen. valse har jeg liggende så blir nok å valse inn kanten for å unngå unødvendig subbing. 205/40-17 dekk kan gå da med riktig et? etter at kanten i hjulbuen er valset inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2011 Ja valser du kanten får man fort en ekstra cm å gå på utover. Då går 205/40-17 lett på med ET ned mot 25, på 7,5 felgbredde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2011 tar opp igjen denne da det nermer seg bestilling av felger. grunnet begrenset utvalg har jeg da funnet noen jeg liker i 17*7,5 et 35. disse passer på når jeg valser inn kanten i hjulbuene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2011 tar opp igjen denne da det nermer seg bestilling av felger. grunnet begrenset utvalg har jeg da funnet noen jeg liker i 17*7,5 et 35. disse passer på når jeg valser inn kanten i hjulbuene? Ja ingen problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2011 Ja ingen problem. kjempe greier da blir det bestilt felger i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...