#1 Skrevet Mars 15, 2011 Noen som har noen tips til det? Gjelder en A4 B5 fwd. Er de presset? Må man ha tilgang til presse eller kan de bytte på noe annet vis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2011 Lurer på det samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2011 ser ut som disse er presset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2011 Ingen her som har byttet slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2011 Måtte bytte mine nå rett før vintern ! For å si det mildt disse satt godt Endte med at jeg satte bort jobben til et verksted... De må nok presses ut med en egnet presse, jeg hadde kun en maxi-size tvinge til å presse ut med, men det gikk ikke Med bedre tid og bedre tilgang til egnet utstyr hadde dette vært en kurant jobb Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2011 kan brenne de ut å splitte opp ytter ringen å så slå den ut men det bruker å sitte veldig godt.. så må du også ha noe godt å presse inn ny med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2011 Jeg brukte trykkluftmeisel for å banke filler av de gamle, skikkelig møkka jobb og jeg brukte noen timer på det. Montering gikk greit når jeg fikk lagd meg "spesialverktøy" (gjengestang, noen rørdeler og ei tjukk metall plate). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2011 Hvilken presse er anbefalt? helst link til feks biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...