Bytte foringer bakaksel A4 B5

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til det? Gjelder en A4 B5 fwd. Er de presset? Må man ha tilgang til presse eller kan de bytte på noe annet vis?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på det samme! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som disse er presset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som har byttet slike?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bytte mine nå rett før vintern ! For å si det mildt disse satt godt :) Endte med at jeg satte bort jobben til et verksted... De må nok presses ut med en egnet presse, jeg hadde kun en maxi-size tvinge til å presse ut med, men det gikk ikke : rolleyes

Med bedre tid og bedre tilgang til egnet utstyr hadde dette vært en kurant jobb :)

Erlend

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan brenne de ut å splitte opp ytter ringen å så slå den ut men det bruker å sitte veldig godt.. så må du også ha noe godt å presse inn ny med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte trykkluftmeisel for å banke filler av de gamle, skikkelig møkka jobb og jeg brukte noen timer på det. Montering gikk greit når jeg fikk lagd meg "spesialverktøy" (gjengestang, noen rørdeler og ei tjukk metall plate).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken presse er anbefalt? helst link til feks biltema :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.