Trenger lure triks for å skifte coupevifte - A6 95 mod m/AC

Anbefalte innlegg

Hei, har en gammel og god audi a6 95 mod med klima. Men nå har coupe viften konket ut, og må jo fa... meg demontere halve bilen for og skifte den: hjelp : noen som evt har tips for og skifte den på en enklere måte?? sager gjerne et hull og drar den ut hvis det må til,hehe.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta er noe dritt uansett hvordan man vrir å vender på det...

Demonter klimadisplay osv i dashbord og koble løs stikkerne bak der (rød og blå hvis jeg ikke husker feil)

Så må du løsne luftekanalene ved bena som går inn på apparatet..

Husk å rengjøre karosseriet godt når du skal montere sammen igjen, så det blir tett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går visst ann å bytte den fra motorommet. Les "Fulmetoden" eller noe på nordicaudi. Noe om varmluftspistol og oppmykning av den belgen som er i veien... solgte min s4 med gåen vifte så fikk aldri testet selv:)

Edit kunne ikke finne den lenger, men her er ihvertfall til 100/200 regner med det ligner litt.

http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1260/a1260.php&var=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.