#1 Skrevet Mars 15, 2011 (endret) Som topic sier hadde jeg en meget rar motorstopp på min 2002 Polo 9N 1.4 TDI idag. Etter 1,5 mils kjøring begynte oljelampa å blinke rødt, airbaglampa kom på og ESP lampa lyste. Motoren gikk fremdeles og jeg stoppet bilen og skrudde den av 5-6 sekunder etter at lampene kom på. (det var kun disse lampene som kom på, ikke ladelampe osv) Forsøkte å starte den igjen og den fyra i 2 sekunder før den døde igjen. Forsøkte å starte den 3-4 ganger uten hell. Satt på parkbremsen og indikatoren for den blinket også. Sto så i bekmørket utti vegkanten med nødblink på og panser oppe uten å kunne skjønne stort av hva som kunne være galt så hører jeg tydelig et slags rele klikk fra motorrommet en plass. Setter meg inn i bilen og forsøker å starte igjen, da fyrer den som før og alt av lamper forsvinner like fort som de kom på Sniker meg de 1,5 milene hjem igjen uten problemer.... Har ikke hatt tid til å lese av feilkoder for jeg var på tur til jobb og kom meg hjem så jeg kunne ta passaten istedet. Noen som har en formening om hva som kan være gærnt her?? Trenger virkelig den bilen for den brukes til pendling til/fra jobb!! Eneste jeg rakk å sjekke når jeg sto i grøfta var at alle ledninger som går på batteripoler ikke var løse etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2011 Ingen som har en formening om hva som kan være galt? Fått lest av feilkoder idag..... ingen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2011 Du kan sikkert få 1000 forslag om hva det kan være og ikke kan være, ta en diagnose først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2011 Du kan sikkert få 1000 forslag om hva det kan være og ikke kan være, ta en diagnose først. Hvis du leser posten over hva står det der? Ingen feilkoder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2011 Hvis du leser posten over hva står det der? Ingen feilkoder! Feilkoder ligger kun lagra på 5 start forsøk dersom feilen kun er periodisk. Neste gang det skjer må du prøve å få lest av feilkoder før du har starta/stoppa bilen 5 ganger, desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2011 Hvis du leser posten over hva står det der? Ingen feilkoder! ups da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...