ledning.....sperra.....klipp????

Anbefalte innlegg

korr e deinn berømte lendningen underbaksetet som folk snakke om????? vil ha konstant spærre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

korr e deinn berømte lendningen underbaksetet som folk snakke om????? vil ha konstant spærre!

En blå-hvit kabel som du finner ut baksetet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

leita mye etter den jeg! hvor sånn ca da? å hva skal jeg gjøre med den???? bare klippe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det så lurt å kjøre med konstant sperre? Leste denne påstanden fra deg i morges:

!!!! den bilen gikk forde meste rundt med sperra inne!!!!! da går det myetregere i svingene!

Kan bli vanskelig å holde gullfarga 2'er-Golfer og sølvfarga Steilheck-Poloer bak seg på banen da, om påstanden din stemmer;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det så lurt å kjøre med konstant sperre? Leste denne påstanden fra deg i morges:

Det er vel mer at han vil kunne kjøre med sperra på i høyere hastighet enn 30 km/t *om* han slår den på. (vil jeg tro)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ju leke meg også! klaga ikke p åøysteins kjøring jeg! bare presiserte at det var en grunn til at d kansje ikke gikk så fort!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter en liten boks på passasjersiden hvor det er en blå/hvit ledning. Finner du den ikke så får du ta deg en tur så skal jeg vise deg den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge man klarer å få av baksetet og ikke er fargeblind burde det være lett å få til det.

Jeg klarte det iallfall. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal se etter den igjen i morra! men ka ska æ gjør med den da? klipp den bare?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg fant den iallefall hehe...berre til å klippe..for sikkerhet skuld så tok eg å teipet endene etterpå..kjøre berre med sperra inne når eg skal leike mg på glatta..ganske gøy ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal se etter den igjen i morra! men ka ska æ gjør med den da? klipp den bare?

Satte på kabelsko med en gang jeg så da er det lett å sette den sammen igjen i tilfelle salg og andre ting. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er denne ledninga på bildet som skal klippes

og SJEKK ut mine paint skills : smil :

PICT1132.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pro på paint ja! hehe

takker! ska ut å teste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.