#1 Skrevet Mars 11, 2005 korr e deinn berømte lendningen underbaksetet som folk snakke om????? vil ha konstant spærre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2005 korr e deinn berømte lendningen underbaksetet som folk snakke om????? vil ha konstant spærre! En blå-hvit kabel som du finner ut baksetet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2005 leita mye etter den jeg! hvor sånn ca da? å hva skal jeg gjøre med den???? bare klippe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2005 er det så lurt å kjøre med konstant sperre? Leste denne påstanden fra deg i morges: !!!! den bilen gikk forde meste rundt med sperra inne!!!!! da går det myetregere i svingene! Kan bli vanskelig å holde gullfarga 2'er-Golfer og sølvfarga Steilheck-Poloer bak seg på banen da, om påstanden din stemmer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2005 er det så lurt å kjøre med konstant sperre? Leste denne påstanden fra deg i morges: Det er vel mer at han vil kunne kjøre med sperra på i høyere hastighet enn 30 km/t *om* han slår den på. (vil jeg tro) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2005 må ju leke meg også! klaga ikke p åøysteins kjøring jeg! bare presiserte at det var en grunn til at d kansje ikke gikk så fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2005 Sitter en liten boks på passasjersiden hvor det er en blå/hvit ledning. Finner du den ikke så får du ta deg en tur så skal jeg vise deg den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2005 Så lenge man klarer å få av baksetet og ikke er fargeblind burde det være lett å få til det. Jeg klarte det iallfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2005 skal se etter den igjen i morra! men ka ska æ gjør med den da? klipp den bare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2005 eg fant den iallefall hehe...berre til å klippe..for sikkerhet skuld så tok eg å teipet endene etterpå..kjøre berre med sperra inne når eg skal leike mg på glatta..ganske gøy ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2005 skal se etter den igjen i morra! men ka ska æ gjør med den da? klipp den bare? Satte på kabelsko med en gang jeg så da er det lett å sette den sammen igjen i tilfelle salg og andre ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2005 Det er denne ledninga på bildet som skal klippes og SJEKK ut mine paint skills 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2005 pro på paint ja! hehe takker! ska ut å teste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...