#1 Skrevet Mars 16, 2011 (endret) Bilen har det meste av utstyr men trenge en del stell. 140 hk Grønn farge sort skinn Klima webasto El vrames seter også bak 3-eiket ratt ca 400 000 km Har hatt en skade på høyre bakskjerm og retting er gjort svært dårlig. Bilen er reg nå, eu godkjent fram til neste sommer mener jeg. Skiltene blir levert inn neste uke. Selges for 22 000 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2011 Denne vurderes solgt igjen, har kjøpt ny skjerm,panser og en dør som var noe dårlig som følger med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2011 (endret) Ikke fått skiftet panser, komplett front fanger og lykter følger med. Må se hva dekk jeg har liggende. Alt kan monteres så den er kjørbar på prøveskilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2012 selges 22000 kr men rustfri dør,skjerm,panser samt hel front fanger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2012 Har montert dør og skjerm, skiftet 1 hjul lager framme. Er nå på eu-kontroll så får se hva mer som må gjøres ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2012 Hei, hvordan gikk EU kontrollen? Fungerer alt ellers, som webasto, varme seter , klima? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2012 Hei, hvordan gikk EU kontrollen? Fungerer alt ellers, som webasto, varme seter , klima? Vet ikke noe om eu før mandag Har ikke sjekket det andre, men trolig at det kan være lite gass på klima.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2012 Du skal vel ikke en tur oppom bergen neste uke med bilen, vurderer å kjøpe den som hobby prosjekt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2012 (endret) Du skal vel ikke en tur oppom bergen neste uke med bilen, vurderer å kjøpe den som hobby prosjekt :-) Ikke plan om det, men kunne kansje eventuelt treft deg på Stord eller noe Fridtjov Lagt til etter 2 dager 2 timer: Eu -kontroll -bremsesikver bak -dørhengsler -skiver bak -div lys -styrekule Så ingen store feil Bilder av bilen sånn den er nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2012 Ikke plan om det, men kunne kansje eventuelt treft deg på Stord eller noe Fridtjov Lagt til etter 2 dager 2 timer: Eu -kontroll -bremsesikver bak -dørhengsler -skiver bak -div lys -styrekule Så ingen store feil Bilder av bilen sånn den er nå Var ikke gale feil på den da.... kanskje bildene som lyger, men er den nesten litt blå på disse 2? ser grønn ut på de lengre oppe da ... :-) KOmmer hem te brg imorgen, så er det rett på bilferie nordover... så vet ikke om eg rekker å se på den. hm.. Har det vært mye respons? Må si eg savner gamle C4`n... selv om det bare er noen mnd siden eg solgte den eg hadde. Din har jo det eg savnet, som webasto, varme i bakseter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 8, 2012 Feil på dørhengsler på eu??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2012 Feil på dørhengsler på eu??? Dørene stiver opp karosseri ved kollisjon, ved veldig dårlige hengsler så har deg vel hendt at dører ikke har gjort "jobben" sin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 24, 2012 innbytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 24, 2012 innbytte? Spørs hva det er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 2, 2012 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 21, 2012 Bump. Bud vurderes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 23, 2012 Hei! Solgt? Inbytte i 1989 200 MC-1 ? 250 000km? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 23, 2012 Hei! Solgt? Inbytte i 1989 200 MC-1 ? 250 000km? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 26, 2012 Hei! Solgt? Inbytte i 1989 200 MC-1 ? 250 000km? Bilen er 95% sikkert solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...