#1 Skrevet Mars 16, 2011 Husk bilpleiekveld i Verftsgata 6, den 7/4 kl 1830! Det kommer folk fra Remitek og Autoboss for å demonstere hvordan det skal gjøres. Kanskje det vanker noen gode tilbud også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2011 Husk bilpleiekveld i Verftsgata 6, den 7/4 kl 1830! Det kommer folk fra Remitek og Autoboss for å demonstere hvordan det skal gjøres. Kanskje det vanker noen gode tilbud også? Superbra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2011 d nerma c! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2011 Nå har det nærmet seg enda mer.... Husk møtet folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 4, 2011 Er faktisk hjemme fra Oslo denne uka for å få skilter på gylfen, så dette skal jeg få med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2011 Klubbmøte på Atlantico kl 1830, Remitek har meldt avbud da han som skulle holde kurset har sluttet. Men det kommer til å bli senere i år, men det ble for kort tid nå. Noen som har noe på agendaen til torsdag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2011 Kan det være et alternativ å sjekke med 3m/øverland & co? Selv med kort frist. Hadde jo vært moro med bilpleiekveld åkkesom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2011 Ja tar du saken? Skal være Gratis!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2011 Jon Birger skulle komme tilbake til meg iløpet av ettermiddagen, men dette var helt klart noe de hadde lyst til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2011 Jon Birger skulle komme tilbake til meg iløpet av ettermiddagen, men dette var helt klart noe de hadde lyst til! Fått høre noe mer om Øverland gjengen holder åpent hus eventuelt kommer til oss??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2011 Ikke hørt noe enda. I utgangspunktet var han opptatt på torsdag, så han måtte megle med kjærringa ikveld, for dette ville han egentlig være med på. Oppdaterer her så snart jeg hører noe, og hører jeg ingenting, ringer jeg han imorra tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2011 Han greier ikke å få fristilt seg nå på torsdag, men foreslo følgende: -klubbmøte i deres lokaler i Olsmedbakken nå på lørdag (de har normalt lørdagsstengt) med gjennomgang av forskjellige produkter, både proffserien til 3m og forbrukerserien de har fra Cartech(?). De har også bakplater, maskiner, maskeringstape osv. De vil også åpne for handel, og ikke umulig at det ville vanke noen gode tilbud også. Kan det være et alternativ, eller skal vi heller satse på å få til Bilpleiekveld til neste måneds møte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2011 har for min del ikke tid på lørdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2011 Lørdag er uaktuelt for min del. Ligger nok an til en mimrekveld med prosjektor/lærret og gamle klubbfilmer...! Så om noen har vhs spiller og noen av de gamle vhs filmene så ta dem gjerne med...jo eldre jo bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2011 Lørdag er uaktuelt for min del. Ligger nok an til en mimrekveld med prosjektor/lærret og gamle klubbfilmer...! Så om noen har vhs spiller og noen av de gamle vhs filmene så ta dem gjerne med...jo eldre jo bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2011 Da foreslår jeg heller at vi prøver å få til bilpleie til neste klubbkveld? Hvis ingen har innvendinger ang det, avtaler jeg det med Øverland imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 7, 2011 Ja, bilpleie er bra, Sjekker med remitek først nå om de har mulighet. Hvis ikke kan du snakke med Øverland. Er forøvrig borte på lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 7, 2011 (endret) Okay, da avventer jeg til du har sjekket med Remitek. Edit: Kan nevne at jeg snakket med Jon Birger på Øverland igjen igår, og de hadde virkelig lyst å få til ett opplegg for oss. Forslag fra hans side: -de holder åpent etter stengetid for oss på et tidspunkt vi bestemmer (feks en torsdag) -de ordner med kaffe og noe å bite i -de gir oss gode tilbud på bilpleie-produktene i sortimentet -de gir oss godpris på blanding av lakkbokser osv og blander mens vi er der -de gir oss en gjennomgang av både firma og produkter ellers Så alt vi trenger er isåfall å bli enige om når. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...