#1 Skrevet Mars 16, 2011 Har skiftet nytt instrument i min a6 2.0 tdi. Det nye instrumentet er fra en 2010 mod samme motor. Fikk da funksjoner som dig km i fis,needle sweep,lapp timer og boost måler. Alt funker kjempebra,men boost måleren funker ikke: bh : Prøvde å finne instilling på denne med vag com ,men fikk ingen alternativer på boost. Regner at boostmåleren tar signal fra motorstyreenheten og gir signal gjennom can buss til instrumenetet. Noen med vag-com og har denne funksonen som kan skjekke hvor jeg kan aktivere boost kontrollen i instrumenetet:)vet også at a4 8k har denne funksjonene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2011 Kanskje noen på møller som kunne ha skjekket dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2011 Prøver igjen,noen som jobber på møller som kunne ha skjekket dette for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...