#1 Skrevet Mars 11, 2005 Hei! Lurer på å bytte ut front og baklykter på min Golf 3. Er på jakt etter inpro baklykter evt. led-lykter og Golf 4 look m/angeleyes evt. sotede golf 4 look frontlykter.. Noen som har en bra side å anbefale hvor jeg kan få kjøpt disse?? Med tanke på service, leveringstid osv...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2005 Når det gjelder Golf 4 look frontlykter så hadde jeg ikke valgt annen produsent enn HELLA, de som leverer best kvalitet, har ikke opplevd noen feil med mine, ikke dugg heller og dem lyser veldig godt. Tror du kan skaffe dem hos Hellanor på Raglamyr, er ikke helt sikker men skader ikke prøve. Når det gjelder baklykter hadde jeg ville valgt, helsotede eller røde/hvite leds Ps; må komme deg på lokallagsmøtet neste mnd. så vi får hilst på deg å tatt golfen din i nærmere ettersyn Viss alt går etter planen så skal vi være på Aksdal Bil (bak aksdal senteret), den første Torsdagen i mnd. kl 19.30 bestiller mat fra pizzabakeren viss jeg forstod det rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2005 Tenkte jeg skulle komme med et lite tips.. Jeg fant noen lykter jeg likte til Dieseldyret mitt. Jeg jekka de på og kasta meg i bilen for åpen dag på NBS. Stillte bilen min opp ved siden av 5 andre MK3'ere. Tassa ut og bak for å rive opp trunken. Titta til siden, og der stod det 4 andre biler med samme lyktene som meg. Tror nok at de kan ha vært litt populære ja Uansett, bilen mister en del særpreg om du har noe som alle andre har. Derfor jeg er på jakt etter nye lykter (etter at en av mine sprakk bigtime). Lyktene se slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2005 Tenkte å ta meg en tur på Hellanor i neste uke å kikke. Hadde vært kult hvis de hadde hatt lyktene jeg er interessert i da Hvor har du kjøpt dine, Glenn?? Noen side å anbefale på internett for å få tak i baklykter..? Evt. frontlykter? Var å kikket på FK sine LED-lykter, syns de virker litt kule. Litt dyre også Ja, må prøve å få meg meg et sånnt møte snart. Hadde jo vært kult å sett hvordan det funker også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2005 Mine var på bilen når jeg kjøpte den... så jeg vet ikke hvor de kom fra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2005 Jeg mener man må se ann litt i forhold til fargen på bilen. Men jeg er iallefall meget fornøyd med mine. Kvaliteten på InPro sine lykter er meget bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2005 Kjøpte frontlykter hos http://www.tmtuning.com http://www.tmtuning.com/main/html/pages/g3_l_1.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2005 Jeg mener man må se ann litt i forhold til fargen på bilen. Men jeg er iallefall meget fornøyd med mine. Kvaliteten på InPro sine lykter er meget bra. Jeg har svart farge på golfen min Hvor har du kjøpt disse baklyktene? Syns de virker kule og vil tro de kan passe bra til en svart bil også..kledde din veldig bra i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2005 Kjøpte frontlykter hos http://www.tmtuning.com http://www.tmtuning.com/main/html/pages/g3_l_1.html Har du bra erfaring fra der du kjøpte dem? Hvilket merke er de? Såg at de hadde Hella-lykter der også Hvordan er det å kjøpe lykter fra utlandet egentlig? Med tanke på at de i f.eks. England kjører på venstre side av vegen..vil det ikke bli noe kluss der da med tanke på lysbue osv...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2005 Noen som forresten vet om noen som selger lykter til Golf3 med DE linse, men uten Angel eyes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 15, 2005 Kjøpte baklyktene på Autospar.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 15, 2005 Noen som forresten vet om noen som selger lykter til Golf3 med DE linse, men uten Angel eyes? Sendte en PM til deg for en tid tilbake, men mulig du ikke har fått den..lurte på hvor du har kjøpt frontlyktene dine..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 15, 2005 Mine? De er fra Hella... Se Hellanor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 15, 2005 Sendte en PM til deg for en tid tilbake, men mulig du ikke har fått den..lurte på hvor du har kjøpt frontlyktene dine..? Har vært uten internett en stund og veldig lite innom forumet.. Mine er vanlige chrome Golf4 look lykter som jeg har demontert og lakkert innvendig.. Ligger en guide en plass her på forumet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 15, 2005 Har du bra erfaring fra der du kjøpte dem? Hvilket merke er de? Såg at de hadde Hella-lykter der også Hvordan er det å kjøpe lykter fra utlandet egentlig? Med tanke på at de i f.eks. England kjører på venstre side av vegen..vil det ikke bli noe kluss der da med tanke på lysbue osv...? Hei. Erfaringen med TmTuning er bare bra. De er store, og selger i store kvanta. På f.eks vortex forumet er det mange som kjøper fra dem. Jeg bestilte deler for ca 1000 dollar, og hadde vente tid på 1 mnd. Alt sammen veide 23 kg. Du kan ringe dem, og du får 100% entusiast service. USA er det største export landet de har. De er billige, og de lyktene jeg bestilte er i meget bra kvalitet. Tysk produsert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 16, 2005 Hei! Takker for alle svar På de lyktene du kjøpte Kristian er det den midterste øverste lykta som fungerer som park-lys?? Hva med den midterste nedre lykta, er den i bruk?? Var passformen helt perfekt så det bare var å bytte ut den gamle lykta og plugge i ledningen i den nye..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 16, 2005 Viss du tenker på Golf mk4 look lykta, så er øverste runding parklys, mens den under igjen er en "dummy" så det finnes desverre ikke blinklys i disse. Mulig du trenger en liten overgang mellom lykta og den gamle koblingen viss du ikke har "doble" hovedlys fra før av, altså nærlys og fjernlys separat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...