#1 Skrevet Mars 16, 2011 Noen som kan skaffe dette delenr? Og er det mulig å kode dette til en 2007 mod Audi A3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2011 Det er flere typer av instrument på en 2010 a3.. ikke noe 1 delenr der. Uansett tviler jeg på at det passer da 2010 mod har et helt annet el system enn en 07 mod. Like stor forskjell på de som på golf 5 og 6. Mulig det passer.. men jeg tviler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2011 Gjelder samme på 2009mod også tror du? Har 2strekk i fis'n og tenker da å bytte hele greia til fargefis og mulighet for needlesweep. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2011 needle sweep funker ikke på A3 etter hva jeg har lest meg frem til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2011 Ikke om du oppgraderer til nye instrument heller? På S3 2008 fungerer det jo. Ser også at Tom Erik Skaret oppgraderte på sin 2007 A6, til 2010 instrument. Selv om det er forskjellige biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2011 Har skiftet på min a6:) Ble uheldigvis uten farget FIS,men funket som fy:) Fikk Km i fis,lapptimer,boost kontroll og needle sweep: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2011 Kodet du om dette selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2011 Jepp,men møller må åpne start sperren. Med vag comen kommer det opp longcode hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 17, 2011 Det er vel ikke longcode på det andre, originale instrumentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2011 Nei,var ikke på den jeg hadde fra før nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...