Hvor få tak i rimelige bremseklosser - audi a6. 95mod

Anbefalte innlegg

Hei.

som jeg har nevnt over så lurer jeg på om det er noen sted man kan få kjøpt billige bremseklosser ?

ikke biltema helst! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebc ultimax hos bsbildeler.no

Har kjørt et halvt år med de på konebilen, fungerer upåklagelig sammenlignet med greenstuff/turbogroove-kombo som jeg syns er elendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebc ultimax hos bsbildeler.no

Har kjørt et halvt år med de på konebilen, fungerer upåklagelig sammenlignet med greenstuff/turbogroove-kombo som jeg syns er elendig.

oii såpass ja..

disse du tenkte på? http://www.bsbildeler.no/?s=car_specific&gno=107&sub=286

så det var noen til grei pris på norske bildeler også.. vet ikke ossen holdbarhet di har da men?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også anbefale mintex-klosser på standard skiver, lite glassering og støy. Fåes på cd-cardic over hele landet.

Bilxtra har også bra priser på 'standard' klosser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei takk for svar:) syntes det var litt høy pris på bilxtra og mekonomen i forhold til bsbildeler og brakes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handlet på ebay jeg, fungerer kjempefint :)

1\3 av prisen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oii såpass ja..

disse du tenkte på? http://www.bsbildeler.no/?s=car_specific&gno=107&sub=286

Jepp, de funker veldig bra og til en fin pris. Billigere enn orginalt på begge våre biler.

Jeg er dog ikke enig i Bjørn Eiriks tips om Mintex: Jeg syns de støver mer enn godt er, samt at de taper seg fort om de blir varme. Tok vel fyr i Bilsports klosse-test for noen år siden mener jeg.

Jeg har brukt Mintex på A100 avant 2.6. En ganske tung bil, så mulig det spilte inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar igjen :) har hørt et EBC er ganske bra klosser, og selges til rimelig pris.. er vel ikke noen tvil om at jeg går for det produktet der tror jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, de funker veldig bra og til en fin pris. Billigere enn orginalt på begge våre biler.

Jeg er dog ikke enig i Bjørn Eiriks tips om Mintex: Jeg syns de støver mer enn godt er, samt at de taper seg fort om de blir varme. Tok vel fyr i Bilsports klosse-test for noen år siden mener jeg.

Jeg har brukt Mintex på A100 avant 2.6. En ganske tung bil, så mulig det spilte inn.

Ja, de støver nok noe mer enn mange av dagens, men jeg har brukt de på ventilerte forbremser på cabben og bak på S4'en, og kan ikke si at jeg har vært veldig plaget. Tviler også at han klarer å få fyr på de ved vanlig bruk, men det går vel! :P

De har i hvertfall ikke delaminert seg som jeg har opplevd på etpar andre merker, (greenstuff og en annen jeg ikke husker i farten) så noe cred skal de vel ha! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greenstuff er elendig, så der er vi iaffal enige. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.