#1 Skrevet Mars 16, 2011 Neste dato for lokallagstreff er søndag 27. mars. Oppmøte på Gråmyra, Levanger kl. 16:00 Og nå som det begynner å bli bart på veiene håper jeg at flere møte opp, gjerne med rene biler Og så lurer jeg på om noen er interessert i å prøve å ta en garasjerunde. Jeg vet at Opelklubben i trøndelag bruker å ha dette noen ganger, og det er veldig populært. Jeg kan min garasje til disposisjon for en runde, selv om den ikke er så stor Så hva mener dere, er dette noe vi kan prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2011 Ættisom æ itj bur så langt unna, så ska æ ta sjansn på en ny bomtur. Om biln e rein eller om kolles bil æ kjæm me, de e veravhængi. Men fer ordns skyld? E de på Kjells Kro, å kan nån fersøk å marker kor medlæmman sett? My følk uttpå kroa de om syndåggån sju. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2011 La jo på sommerfelger på en av bilene i går Men i dag snør d.... satser på sterkt mildvær til søndag Jeg og Rolf skal uansett på ronglan , så vi tar nok turen innom Angående Garasje runder , så høres jo dette som en morsom greie Jeg og Geir kan sikkert samle sammen en gjeng uttafor garasjen en gang utover sommer`n , og grille litt (satser på at geir stiller opp med sin gode grill ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2011 Søndag 27. mars altså, ikke nå søndag Håper å få av platsikktaket og på penskoene på cæbben jeg også til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2011 Blir neste helg ja. Og vanligvis parkerer vi bilene ved Hydro'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2011 Satser alt på at jeg kommer meg innover også, lenge siden jeg har spist bacon chees på Kjells no, skal vi satse på "styre møte" da Ottar ? Satser på at Sindre blir med også . . Mvh Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 20, 2011 Er jo ingenting iveien for at vi diskuterer sakene når vi møtes, må jo ikke være et eget styremøte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2011 Takker for oppmøte i dag, og legger ut noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 27, 2011 Æ fikk itj t å kom æ, hadd fjøshelg sjø. neste gang:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2011 Her va det my A6 gitt:) må vell prøv å få ta turen en gang æ å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...