#1 Skrevet Mars 12, 2005 Hei, skal ha meg nye felger og så ASA ar1 18" til 9500,- hos Sharif's i treffpunkt... Hva syns folket? Blir det bra på A4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2005 Vil tro det blir bra ja, men sitter med en følelse at det blir litt "halvgjort" Felgen har liksom litt for lite kant, og 18" blir litt for lite... 19" med mer kant hadde jo vært en bedre ting spør du meg, alternativt en 18/19 med felg uten kant i det store hele... syns ikke smale kanter er spesiellt kult.. MEN samtidig var jo prisen fin da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2005 Det er ikke akkurat favoritt felgene mine heller, men dem jeg egentli har lyst på koster det dobbelte!! Noe jeg ikke har økonomi till i øyeblikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2005 Som budsjett alternativ så var den jo utrolig bra da.. Har ikke sett så mye på felger i det siste.. men 18" med dekk til under 10 lapper MÅ da være en grei pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2005 Var vel ikke mer enn 11.995,- eller no for 19" hvis jeg ikke husker helt feil? Ville heller gått for det om du skal ha kant-felg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2005 lurte litt på 19" også ja, men blir ikke det litt voldsomt? 235-35/19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2005 Hei, skal ha meg nye felger og så ASA ar1 18" til 9500,- hos Sharif's i treffpunkt... Hva syns folket? Blir det bra på A4? Synes du bør ha litt mer kant!.. men hadde vært artig å sett de på. Har du fått liv i lysa? du kan jo ta en titt på min tråd på "styling" ang. lys, om du er interessert.. Legger ut bilder i morgen av min bil med 19", synes det er rått...... Jeg ville tenkt litt mer på det.. skikkelige lugger! mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2005 skulle gjærne hatt noe mere kant, men får jeg på felger med så masse mere kant? orker ikke begynne å valse hjulbuer... +har ikke råa til å bruke mer en 15K på felger og dekk... har faktisk ikke fått hovedlyktene mine enda vist det er dem du tenker på med "Har du fått liv i lysa" ? (regner med det var det du mente) gleder meg til å se bilder av felgene dine syns du skall springe ut å fixe bilder nå :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2005 lurte litt på 19" også ja, men blir ikke det litt voldsomt? 235-35/19 Neida, fin dim på bilen din det, tror neppe du merker særlig forskjell på komforten heller...løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2005 skulle gjærne hatt noe mere kant, men får jeg på felger med så masse mere kant? orker ikke begynne å valse hjulbuer...+har ikke råa til å bruke mer en 15K på felger og dekk... har faktisk ikke fått hovedlyktene mine enda vist det er dem du tenker på med "Har du fått liv i lysa" ? (regner med det var det du mente) gleder meg til å se bilder av felgene dine syns du skall springe ut å fixe bilder nå :D Hvis du har 15t til dekk og felger ville jeg tatt en titt på disse.Ikke den fete kanten du er ute etter men felgene er veldig tøffe. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=20255&page=1&pp=15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 13, 2005 Har vurdert det, men konkluderte med at jeg ville ha kant på felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 13, 2005 Ingen flere som har meninger? Setter pris på alle komentarer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 13, 2005 Har selv 18" på bilen min med en liten kant... Syntes dette tilfellet representere uttrykket: "smaken er som baken - delt"! Men uansett så er det viktigst at man er fornøyd med resultatet selv! (min mening!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 15, 2005 Ingen flere som har meninger? Setter pris på alle komentarer! Hoy igjen Oddvar. Sliter med å få til bilder... Er ikke helt inne på teknologien rundt dig.foto... Men bildet jeg tok var på beste kvalitet og 5 ganger større enn det trengte å være.. Og nå har jeg tatt av felgene, da det fortsatt er 12 minus og masse snøfokk..... Men om du vil se, før du velger felger kan jeg sende de på mail til deg. Har etpar bilder her, fra siden, foran og bak, forfra, bakfra, ovenfra, i det hele tatt. Jeg mener at A4 ser best ut med litt kant. Iværtfall Avant. Felgene på min bil ble litt "overkill" -men ikke så ille som jeg trodde først. Blir spennende å se om de tar I når det blir sommer, fart og humper overalt... Men null problem å legge helt over i stillestående. 235/35/19 er ikke noe å være redd for, dett blir rått. Iværtfall om du skal senke litt. Jeg har sportsunderstell på bilen, og håper å klare meg med det uten senking, da jeg har kjørt rundt på blodsenka bil nå lenge og synes s-understellet er genialt. Gi meg e-mail.adr din, så sender jeg et bilde eller to. Har du noen bilder av engleøynene dine? Vurderer å kjøpe slike, men er litt i tvil.. Vært kult å sett åssen dine ser ut. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...