#1 Skrevet Mars 16, 2011 Trenger en 4.11 bakdiff til 80n nå som 01E kasse skal inn, er bakdiffene like fysisk på typ85, typ89 og S2 coupe? Vet at S2 B4, RS2 osv har annen bakdiff. Innfestning mener jeg er likt, men passer flensene overens? Har 108mm flenser på diffen som står i nå, så om noen har byttet bakdiff en eller annen vei og byttet fra små til store flenser, eller omvendt, hyl ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2011 Trenger en 4.11 bakdiff til 80n nå som 01E kasse skal inn, er bakdiffene like fysisk på typ85, typ89 og S2 coupe? Vet at S2 B4, RS2 osv har annen bakdiff. Innfestning mener jeg er likt, men passer flensene overens? Har 108mm flenser på diffen som står i nå, så om noen har byttet bakdiff en eller annen vei og byttet fra små til store flenser, eller omvendt, hyl ut! Om du trenger innmaten fra en s2 bakdiff ha jeg det liggende. den kan jeg donere bort mot en åktur til sommeren:) har også ett diffhus og flenser til s2 liggende også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2011 jeg satte typ89 flenser på s2 coupe bakdiff. så disse er vertfall lik på spline innvendig. har ikke prøvd å bytte typ85 flenser før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2011 Om du trenger innmaten fra en s2 bakdiff ha jeg det liggende. den kan jeg donere bort mot en åktur til sommeren:) har også ett diffhus og flenser til s2 liggende også. Har du egentlig en komplett S2 bakdiff i deler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2011 Har du egentlig en komplett S2 bakdiff i deler da? har egentlig det ja.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2011 Det er interessant, spørs om jeg ikke må ta en tur innom deg i nær fremtid da Sitter 80%LSD i den diffen jeg har nå, men er 4.875 i utveksling på den, men hadde vært morro å sjonglert med litt deler, kanskje man kunne fått bygd en 4.11 bakdiff med 80%lsd med litt sjonglering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2011 (endret) Det er interessant, spørs om jeg ikke må ta en tur innom deg i nær fremtid da Sitter 80%LSD i den diffen jeg har nå, men er 4.875 i utveksling på den, men hadde vært morro å sjonglert med litt deler, kanskje man kunne fått bygd en 4.11 bakdiff med 80%lsd med litt sjonglering Det skal sikkert la seg gjøre med ett lite besøk. Alt går med litt sjonglering, bare å kaste alle delene opp i lufta så faller de ned på sin rettte plass... hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...