#1 Skrevet Mars 16, 2011 (endret) kjøpte meg en a4 b5 tq nettopp, så når jeg la på vinterdekk merket jeg noe slark i svingen på høyre forhjul. det er ikke styrekulen, heller ikke kulen innforbi hvor man stiller spissingen. Det kan kjennes ut som "tannstanga" har en slark på 0,5-1cm. Jeg har aldri vært borti styremekanismen før. Noen som har noen tips om hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2011 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2011 Hvis det er tannstanga så skal det være slark på begge hjula, er det ikke det så er det noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2011 Hvis rattlåsen var på?! Kan en sånn "slakk" som du beskriver merkes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2011 rattlåsen var ikke på. Men det var jo betryggende at det ikke var tannstangen=) takktakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2011 sikkert indre styreledd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2011 jeg satser på det=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...