Hva kan brukes/gjøres på Audi Coupe, tenker da utseendet.

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe en grønnskolling litt om hva som kan gjøres med en coupe, typ 89.

Har veldig liten kjennskap til audi generelt, så dukker sikkert opp noen kav idiotiske spørsmål her, men man må jo begyne en plass :P

Er dama som har denna bilen, dette er en b3, hu har lyst på b4 front, hva må til, holder det bare med panser og lamper, eller er det en forskjell på framskjermene også?

Hva er forskjellen på Rs vs. S fangere og lamper? Eller er det ingen forskjell?

Begyner med dette jeg, så kommer det sikkert mere etter hvert..

Om jeg har postet feil beklager jeg dette, men håper da en moderator setter dette på riktig plass :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe en grønnskolling litt om hva som kan gjøres med en coupe, typ 89.

Har veldig liten kjennskap til audi generelt, så dukker sikkert opp noen kav idiotiske spørsmål her, men man må jo begyne en plass :P

Er dama som har denna bilen, dette er en b3, hu har lyst på b4 front, hva må til, holder det bare med panser og lamper, eller er det en forskjell på framskjermene også?

Hva er forskjellen på Rs vs. S fangere og lamper? Eller er det ingen forskjell?

Begyner med dette jeg, så kommer det sikkert mere etter hvert..

Om jeg har postet feil beklager jeg dette, men håper da en moderator setter dette på riktig plass :)

Om du skal bygge om til B4 front så trenger du mer enn bare panser og lamper.

Nye framskjermer, t-stykket og lykteholdere trengs også.

Forskjellen på RS og S fanger er mye, rs har andre luftinnntak, men s er mere diskre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var såppas ja.. Hehe.

Men passer både Rs og S på coupe? Regner med S fanger passer men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var såppas ja.. Hehe.

Men passer både Rs og S på coupe? Regner med S fanger passer men..

Begge passer, men s er mere kledelig syns jeg ihvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, noen tipps hvor man kan få kjøpt fangere? Hva med lamper forran, er det noen litt "friskere" å få tak i der som passer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du skal bygge om til B4 front så trenger du mer enn bare panser og lamper.

Nye framskjermer, t-stykket og lykteholdere trengs også.

Forskjellen på RS og S fanger er mye, rs har andre luftinnntak, men s er mere diskre.

Trenger ikke bytte skjermer : klø : Passet fint mine i alle fall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke bytte skjermer : klø : Passet fint mine i alle fall :)

Okei, da husker jeg feil. Mener å huske at man måtte bytte skjermer da buen er litt anerledes på b4 enn b3, men det er vel kanskje bare når man skal ha på b4 understell: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

coupen har allerede b4 skjermer. så du trenger kunn panser, lykter T-stykket og de to små stykkene på hvær side av T-stykket..

ellers av forslag som du kan gjør er og kjøre full rs2 optik på den. lykter, grill, skjørt, front og bak fanger, speil og refleks plate bak.

: rock :

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært MIN bil, så hadde jeg gått for B4 front med linselykter, og s2 fangere.

Har ikke sansen for rs fangere på denne bilen, og ihvertfall ikke kopi fangerne.

Men smaken er delt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel meningen det skal bli S2 utseende på den ja.. Noen tipps til hvor man kan kjøpe div ting til den? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel meningen det skal bli S2 utseende på den ja.. Noen tipps til hvor man kan kjøpe div ting til den? :o

Jeg har t-stykket og lykteholderene som du trenger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har panser, t-stykke og lykteholdere liggende - B4. Ta kontakt på pm om du er int

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.