Photoshopping av felger på bil.....

Anbefalte innlegg

Kan noen være så vennlig å photoshoppe noen hjul på et bilde for meg ? :)

Fant en Golf med riktig stuk som jeg kunne tenkt meg å fått photoshoppa noen Rotiform BLQ i en farge som heter Mochachino.

Bilen :

Bt7LA.jpg

Felgen :

cast%20blq%20large%205.jpg

Fargen på felgen :

mochachino.jpg

Felgene er allerede bestilt i den fargen å er under maskinering/lakkering as we speak.....:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan!

Testet å photoshope... holder på å lære meg det, så er ikke så flinke men et bilde er bedre enn ingen;)

Bt7LAcopy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen hjertelig !! :) Jeg synes bildet var bra jeg,bomma litt på sentrering av felgen bak kontra dekket eneste jeg har å utsette på det iallfall. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekje du prøvd det meste snart Pål? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekt å skifte litt,har et sett Bbs E76 på lur også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det bilde du la ut av golfen er shoppa det også. Men må si jeg syns de felgene kledde bilen bedre enn Rotiform sine: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det bilde du la ut av golfen er shoppa det også. Men må si jeg syns de felgene kledde bilen bedre enn Rotiform sine: flau :
Gotti-felger er gromt det,men jeg synes BLQ er pene også. Men alle kan ikke ha lik smak,heldigvis. Jeg har noen andre felger på lur også,men vet ikke om de blir ferdige til treff-sesongen i år da. De blir nok 8 eller 8,5x15 med gullfarget senter på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

189404_10150426143955048_264929400047_17

Ikke riktig farge på felg eller bil men er kanskje en pekepinn? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

189404_10150426143955048_264929400047_17

Ikke riktig farge på felg eller bil men er kanskje en pekepinn? :)

Har sett på det bildet mange ganger ;) Synes de felgene kler Golf III meget godt selv om enkelte kaller de for Rotifail : rolleyes Den fargen jeg har valgt på felgene blir iallfall tøft mot den mørk blå-lilla fargen på bilen min,i mine øyne ;) Så får andre mene hva pokker de vil :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på det bildet mange ganger ;) Synes de felgene kler Golf III meget godt selv om enkelte kaller de for Rotifail : rolleyes Den fargen jeg har valgt på felgene blir iallfall tøft mot den mørk blå-lilla fargen på bilen min,i mine øyne ;) Så får andre mene hva pokker de vil :P

Ja regna egentlig med du har fått med deg dette bilde. :P Skal være et par andre bilder fra siden med de felgene også men finner de ikke.

Felgene kler bilen sykt bra! Bare det er riktig høyde på bilen! Kjør på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja regna egentlig med du har fått med deg dette bilde. :P Skal være et par andre bilder fra siden med de felgene også men finner de ikke.

Felgene kler bilen sykt bra! Bare det er riktig høyde på bilen! Kjør på!

De felga på den Golfen på bildene der er ET20 mens jeg bestilte mine med ET30,men får heller space de litt ut hvis det skulle bli god plass :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.