#1 Skrevet Mars 17, 2011 Ønsker å kjøpe et klimadisplay til min A4 B5. Denne trenger jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2011 Hei jeg har et klima panel.. Du har nummeret 8D0 820 043 H og jeg har ................. 4A0 820 043 H panelene er like å nummer forskjellen kommer ifra din er nyere, min kommer ifra en 95 A6. De er prikk like,, hvis du kunne lagt ut et bilde av kontakt siden å, bare for å være sikker, kunne du få kjøpt det her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 28, 2011 Har klimadisplay til A4 97 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 30, 2011 Har klimadisplay til A4 97 mod. Det passer ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2012 vet du hva som er forskjellene på de? jeg har ett som slutter med D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2012 vet du hva som er forskjellene på de? jeg har ett som slutter med D. Vet ikke. jeg har prøvd forskjellige, og funnet ut at jeg må ha det samme som sitter der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2012 Men hva skjer da, ingenting, eller har du mistet noen funksjoner? Jeg prøvde ett fra en B5 A4 i min S4 og alle funksjonene er der, bortsett fra at lyset er illrødt og er ikke mulig å dimme ned De forskjellige spjeldene hørtes og ut som at de hadde fått mer strøm, de virket så ivrig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2012 ebay e en fin plass og finne sånne ting på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2012 har en stykk foran meg med delenummer 8D0 820 043 H Står også et annet nummer 5HB 006 500-11 Står også en dato 03/96 Hella 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...