Felger til 2011 VW Golf stasjonsvogn

Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt meg en svart VW Golf stasjonsvogn highline exclusive 4-motion...

 

Skal bestille meg justerbart senkesett, mest sannsynlig KW V2, men åpen for forslag! :)

 

Men først og fremst er jeg interessert i tips til kule felger til den!

Mest sannsynlig 19" da 18 blir for lite, og 20 vil hindre meg i å senke den nok :)

Noen som vet hvilken bredde jeg kan ha, samt innpresset?

lyst på 9" bred eller mer, så fyr løs med forslag, gjerne bilder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp bestilt meg en svart VW Golf stasjonsvogn highline exclusive 4-motion...

 

Skal bestille meg justerbart senkesett, mest sannsynlig KW V2, men åpen for forslag! :)

 

Men først og fremst er jeg interessert i tips til kule felger til den!

Mest sannsynlig 19" da 18 blir for lite, og 20 vil hindre meg i å senke den nok :)

Noen som vet hvilken bredde jeg kan ha, samt innpresset?

lyst på 9" bred eller mer, så fyr løs med forslag, gjerne bilder :)

 

Det er ikke allverdens plass til hjul på Golf 5/6 og du må i hvertfall være klar over at det justerbare fjærbenet kan bygge mer enn orig.demperen, dvs mindre plass til hjul innover (foran). Med orig.fjærben vil nok 9x19 ET45 fungere fint med 225 eller 235/35 19. Men husk også at bilen blir like lav med 225/30 eller 235/30 20 fordi hjulet er like stort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.