#1 Skrevet Mars 17, 2011 God kveld. Fikk bilen tilbake fra eu-kontroll i dag. Fikk toer feil på dugg i hoved lykta, og ikke godkjent senkesett. Hadde blitt veldig takknemlig hvis noen hadde hatt disse orginal delene ligende som jeg kunne ha lånt i en veldig kort periode. bilen det gjelder er en a4 tq b5 MVH Lars H M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2011 dugg i hovedlykt kan du eliminere ved å åpne dekselet i bakkant av lykt. Justerbart senkesett er du klar over hva som må gjøres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2011 Ingen som kan hjelpe meg? Hadde blitt overlyklig viss noen hadde disse delene ligende å slenge som jeg kunne lånt. Eventuelt om noen kan selge det veldig billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2011 Lykten fikser du med en hårtørker og litt tålmodighet. Hvorfor ikke godkjenne senkesettet og være kvitt problemet fremfor å bytte alle delene frem og tilbake ved EU-kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2011 Lykten fikser du med en hårtørker og litt tålmodighet. Hvorfor ikke godkjenne senkesettet og være kvitt problemet fremfor å bytte alle delene frem og tilbake ved EU-kontroll? lyktene er duggfrie somregel, men duggen kommer å går, så tviler på at hjelper å tørke de da det plutslig kommer igjen. coiloversenne er av typen K-sport, og som jeg har skjønt så finnes det ikke TUV til disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2011 ta av bakdeksel på lykta og la den stå i noen timer med åpent deksel...ikke byn med noe slags varmepistol eller noe sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2011 ingen der ute som har lyst til å låne dette bort? kan eventuelt kjøpe noen billige så lenge de er i god stand til gå gjenom EU. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...