Låne org. lykter og dempere til eu-kontroll A4tq B5

Anbefalte innlegg

God kveld.

Fikk bilen tilbake fra eu-kontroll i dag. Fikk toer feil på dugg i hoved lykta, og ikke godkjent senkesett.

Hadde blitt veldig takknemlig hvis noen hadde hatt disse orginal delene ligende som jeg kunne ha lånt i en veldig kort periode. bilen det gjelder er en a4 tq b5

 

MVH Lars H M

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dugg i hovedlykt kan du eliminere ved å åpne dekselet i bakkant av lykt.

Justerbart senkesett er du klar over hva som må gjøres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg? Hadde blitt overlyklig viss noen hadde disse delene ligende å slenge som jeg kunne lånt.

Eventuelt om noen kan selge det veldig billig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykten fikser du med en hårtørker og litt tålmodighet. :)

 

Hvorfor ikke godkjenne senkesettet og være kvitt problemet fremfor å bytte alle delene frem og tilbake ved EU-kontroll?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykten fikser du med en hårtørker og litt tålmodighet. :)

 

Hvorfor ikke godkjenne senkesettet og være kvitt problemet fremfor å bytte alle delene frem og tilbake ved EU-kontroll?

 

lyktene er duggfrie somregel, men duggen kommer å går, så tviler på at hjelper å tørke de da det plutslig kommer igjen.

 

coiloversenne er av typen K-sport, og som jeg har skjønt så finnes det ikke TUV til disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta av bakdeksel på lykta og la den stå i noen timer med åpent deksel...ikke byn med noe slags varmepistol eller noe sånt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen der ute som har lyst til å låne dette bort? kan eventuelt kjøpe noen billige så lenge de er i god stand til gå gjenom EU.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.