#1 Skrevet Mars 12, 2005 Hei! Noen som har en lur måte å få reset på Service INSP som blinker i kilometer telleren på dashbordet? den slukker etter ca. 10 sec. Det er ikke oil service insp, den har jeg ordnet. Jan D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2005 Her har du oppskriften på det. http://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/Reset%20Oil%20Counter.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2005 Her har du oppskriften på det.http://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/Reset%20Oil%20Counter.htm Denne fungerer ikke på min Noen som veit om en annen måte eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2005 Hjelper denne litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2005 Hei, går det an å resette serviceindikatoren på golfen min? 00' golf IV Unnskyld for at jeg bryter inn i tråden din.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2005 Hjelper denne litt? Får prøve denne! :-) Jan D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2005 Her har du oppskriften på det.http://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/Reset%20Oil%20Counter.htm Hei Christian! Jeg har vært inne å snoket på sia di før jeg! hehe... Men den veiviseren tok bare service oil ikke service INSP. Jan D. Men takk for svar anyways. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2005 Denne fungerer ikke på min Noen som veit om en annen måte eller noe? Press the "trip" reset knob and switch ignition on (while the "trip" reset knob still is down). - Release the "trip" reset knob. Mener du skal tykke inn tripteller knoten til det står INSP der - Turn clock adjusting knob to right. (If instrument cluster has an analogue clock, pull adjustment knob out) - Service shown on trip recorder is reset and three dashes (---) appear on display. - Switch ignition off. (Switching ignition off cancels display for service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2005 Hei, går det an å resette serviceindikatoren på golfen min? 00' golf IVUnnskyld for at jeg bryter inn i tråden din.... Der var det litt fler alternativer.... Hva slag motor har du? Så skal vi nok finne det ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2005 Hei Christian! Jeg har vært inne å snoket på sia di før jeg! hehe... Men den veiviseren tok bare service oil ikke service INSP. Jan D. Men takk for svar anyways. Joda...se kommentaren på den andre posten min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...