#1 Skrevet Mars 17, 2011 Heisann. Tidligere idag, da jeg skulle hjem fra jobb, så under ett pådrag på ei strekke så begynte batterilampa å lyse, så lyste alle til slutt og helvette brøt løs med piping og faenskap.. men så gikk det over, da jeg parkerte var det kun batterivarseln som lyste. Så senere idag skulle jeg ut og kjøre, og kjørte kanskje i ti min, så begynte den å gå dårligere å bare drit, gikk tom for strøm altså, så den stoppa til slutt. Er det noen som har vært utfor akkurat det samma og kan gi et lite hint? Blir vell å bytte både batteri og dynamo snarest tenker jeg. Batteriet har blitt heelt tappet et par ganger, så dette er vell ikke 100% tipper jeg. Hadde ikke noe multimeter til hjelp heller idag så fikk ikke målt ladinga.. Itillegg så flaks som jeg har med nylakkert front, så røk slepetauet og fikk et stort STYGT hakk på panser og framfangeren ble ikke seende ut.. jippi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2011 Hadde lignende situasjon for noen uker siden , og samme som deg så jeg for meg store summer. Med da panseret ble åpnet hadde strammehjulet forlatt si possisjon og reima hang der bare. Ny venderulle ble bestilt , og montert. Og alt ble som det skulle igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2011 Blir nok ikke de store summene uansett da jeg har 52% rabatt på slike deler igjennom jobb Reima er der den skal være, så er nok ikke samme hos meg, desverre. finner vell ut av det imorgen på jobb håper jeg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2011 viss noen lurer, så var det defekt dynamo:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...