#1 Skrevet Mars 18, 2011 Tenkte å lage en tråd om diverse ting man kan kode om med vag-com. Så om noen sitter på noe informasjon så er det bare å legge det ut her. En ting er automatisk parklys og tåkelys når du starter bilen i a4 b6 Det skal bare være å sette den til canadisk lysoppsett. Husker ikke nøyaktig hvor man finner dette. Vet også at det skal gå å få til at bilen låser seg automatisk når man begynner å kjøre. Dette er jeg interesert i å vite hvordan man gjør. Også lurer jeg på om man kan få speilene til å gå ned automatisk i revers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2011 jeg lurer på om det går an å få kodet coming/leaving home på golf 4 2001mod. og hvordan man gjør det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2011 Tenkte å lage en tråd om diverse ting man kan kode om med vag-com.Så om noen sitter på noe informasjon så er det bare å legge det ut her. En ting er automatisk parklys og tåkelys når du starter bilen i a4 b6 Det skal bare være å sette den til canadisk lysoppsett. Husker ikke nøyaktig hvor man finner dette. Vet også at det skal gå å få til at bilen låser seg automatisk når man begynner å kjøre. Dette er jeg interesert i å vite hvordan man gjør. Også lurer jeg på om man kan få speilene til å gå ned automatisk i revers. canadisk lysfunksjon gjør at du kan null lys på bilen når brytern står i O posisjon. du kan vel kode så du får daytime running lights via fog lights på denne. da kommer det opp sånn du tenker dette er ikke noe problem. dørene låser seg over 15 km/t og åpnes når du tar ut nøkkelen når det gjelder speilene så veit jeg ihvertfall på vw at det krever at du har el.seter med minne for å få til dette. denne funksjonen ligger i den comfort mudulen. regner med at det er likt på audi. mitt tips så går du inn her så ser du hva du kan kode og hvilken koder der er osv http://dk.openobd.org/audi.htm jeg lurer på om det går an å få kodet coming/leaving home på golf 4 2001mod. og hvordan man gjør det dette går dessverre ikke på golf 4 ettersom den ikke har denne comfort modulen. jeg har sett noen kitt på ebay som man kan kjøpe og koble på lysene så dette fungerer. (billig varianten : er et firma som selger comming home modul som består av et lite batteri inne en boks som du kobler på ledningene til hovedlysene som lyser til det lille batteriet er tomt så lades det opp igjen når du starter bilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2011 Eller så kjøper du bare den modulen som er universal som kobles på sentrallåsen ... http://cgi.ebay.de/Coming-Home-Leaving-Home-Modul-VW-Golf-4-Bora-/300524100720?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item45f8a1dc70 Til den prisen er det vel ikke noe å lure på Lurte på den selv, men gidder ikke nå i første omgang siden Golfen skal selges til sommern kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2011 Eller så kjøper du bare den modulen som er universal som kobles på sentrallåsen ... http://cgi.ebay.de/Coming-Home-Leaving-Home-Modul-VW-Golf-4-Bora-/300524100720?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item45f8a1dc70 Til den prisen er det vel ikke noe å lure på Lurte på den selv, men gidder ikke nå i første omgang siden Golfen skal selges til sommern kanskje.. Har noen testet dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2011 Har noen testet dette ? HVorfor skal det ikke funke? Til den prisen er det vel ikke noe å lure på om du vil ha sånt... Den får vel signal fra låsen, og skrur deretter på lysa.. Ikke veldig avansert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2011 Eller så kjøper du bare den modulen som er universal som kobles på sentrallåsen ... http://cgi.ebay.de/Coming-Home-Leaving-Home-Modul-VW-Golf-4-Bora-/300524100720?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item45f8a1dc70 Til den prisen er det vel ikke noe å lure på Lurte på den selv, men gidder ikke nå i første omgang siden Golfen skal selges til sommern kanskje.. visst du går inn i en av passat trådene mine så ser du at jeg kjøpte denne for et par år tilbake. og det er litt mer enn bare et signal for låsen din den trenger. men, i teorien er det jo bare så enkelt. mens, denne boksen skal inn på låsning opp og igjen. den skal kobels til hvert eneste lys som skal lyse. også skal den kobles inn på ledningene for blinklysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2011 Med Canadisk innstilling får du park og spredere på med lysbryter i null. Er slik på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2011 Vet også at det skal gå å få til at bilen låser seg automatisk når man begynner å kjøre. Dette er jeg interesert i å vite hvordan man gjør. Dette har du ikke lyst på, sykt irriterende viss du skal hente folk f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2011 Dette har du ikke lyst på, sykt irriterende viss du skal hente folk f.eks. jeg har kjørt med denne funksjonen på de 3 siste bilene mine og synes det fungerer bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 18, 2011 Broren min hadde det på sin, og han måtte kode det vekk, jeg og syntes det var irriterende når jeg lånte bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 19, 2011 Til den prisen er det vel ikke noe å lure på Lurte på den selv, men gidder ikke nå.. Det var ett logisk utsagn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 3, 2011 Hvordan koder man sikkerhetsbelte alarmen på igjen og at dørene låser seg automatisk etter 15km/t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 3, 2011 http://dk.openobd.org/audi/a4_8e.htm#17 http://dk.openobd.org/audi/a4_8e.htm#46 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...