#1 Skrevet Mars 18, 2011 Noen som driver med dette, eller veit om noen som driver med det? Gjerne privat på kveldstid også da, jeg er litt redd for at firmaer som driver med alusveising ikke tar på seg å sveise igjen noen bolthull på felger så veldig lett. Svar i tråden, send en PM eller tlf/SMS 99462375:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2011 Hør med Volden Racing på Fåberg, han er en tusenkunstner og gjør d meste:) Tlf:90062605 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2011 Takker, skal ringe han og høre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2012 Fant du ut av det Fossen? Har en sprekk jeg trenger sveiset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2012 PM: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2012 Du kan også høre med AL Sveis på Reinsvoll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2012 Tenker å høre med de om ei stund. Har en liten skade på senteret til den ene HTN-felgen som jeg skulle ha reparert på en litt bedre måte enn med kjemisk metall som det er nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2012 Du kan også høre med AL Sveis på Reinsvoll. Jeg har veldig god erfaring med AL-sveis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2012 Terje Flattum, lærer på Lena VGS, sett han sveise magnesiumlegerte felger på skolen før, flink man. Evt Heiki, bor på toppen i øverskreien, hør med Trond Arne for tlf nr Mads. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...