Polere opp igjen felgbolter til skrudde felger, noen fine produkter å bruke?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle prøve å polere opp igjen noen felgbolter fremfor å kjøpe nye, men er det noe spesielt utstyr som anbefales? Tenker da i retningen av såkalte powerballs og andre ting som man kan bruke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte 12" poleringsskive på poleringsmaskinen min

Lot de først ligge 2 døgn i cola, skyller godt av og tørker hver bolt godt. Kan være greit å lage noe å holde boltene med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, skal legge de i Cola en dag eller to når de er demontert selv. Kanskje jeg bare skal bruke poleringsmaskinen min selv også. Har jo Dodo Juice 50mm bakplate og pads til bakplata jeg også kan bruke.

Elektrisk tannbørste funket gull for meg... spørs jo seff hvilken finish man er ute etter, men mine ble bra blanke iallefall :)

http://img232.imageshack.us/img232/6555/dsc41271.jpg

Ingen nærbilder av boltene? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte 12" poleringsskive på poleringsmaskinen min

Lot de først ligge 2 døgn i cola, skyller godt av og tørker hver bolt godt. Kan være greit å lage noe å holde boltene med

Cola, den var ikke dum du!

Får ta å prøve det på resten av boltene mine tenker jeg...

Ingen nærbilder av boltene? :)

Nope, desverre... men kan ta noen iløpet av dagen forsåvidt. Må bare komme meg hjem først :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HER er det noen som har blitt lagt i Cola, og polert opp med tannbørste og tannkrem:)

Flotters, da venter jeg på bilder, helst noen uredigerte: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice: ja : Mer enn blankt nok, spør du meg, og det er jo bare midlertidige bolter ettersom det er gullbolter jeg skal ha med tiden.

Da blir det enten elektrisk tannbørste, eller så kjøper jeg noen polerskiver til benksliperen jeg har oppi versktedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta sku jeg tenkt på når de var av å!!! jaja :P hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vinter igjen snart, så har god tid til å gjøre det igjen da:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe kan fort hende jeg tar de av å fikser de evt kjøpe ny :P mine ser ikke ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha kjøpt nye til BBSene jeg også, men vil først få til komplette felger, så da blir det gullbolter med tiden istedenfor:) Må jo teste ut å polere bolter også, så finner man ut hvor kjedelig og tidkrevende det er også:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert like kjedlig som å skru ut alle dessa boltan :D 40 pr felg wiihu :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Bare" 30 på BBSene: ja : 16 på HTN'sa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 er mer en nok for å si det pent :P hah

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror deg;) Gjerne litt jobb med disse hersens skrudde felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men bli somregel bra tilslutt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ble det cola testing på meg å, lagt i cola nå så blir det tannbørste å tannkrem i mårra kveld :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk det med Colabadet ditt, Kim Rune? La 60 av boltene mine i Cola nå i stad, så spent på hvordan det ser ut i morgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på en ting; ketchup...

Husker at jeg prøvde å putte mynter i ketchup...dem kom jo ut heeelt blanke. Hvordan tror dere det vil bli på slike bolter? ;)

Jeg prøvde mine i Cola @ 2 dager. Var mye enklere p dra av driten på dem enn hva det var før. Nå skal det sies at mine var SKITTNE!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt med innspill, Sindre, for ser ikke ut som om Cola er tingen på mine bolter. Står jo endel i DENNE tråden, så skal lese den igjen og se om jeg finner ut noe annet lurt å legge de i:)

Mine er også meeeeget skitne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ketchup fikk iallefall skiten på mine bolter til å slippe bedre enn Cola... Prøvde med 1 bolt nå i et ketchup"bad" på 50minutter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne før- og etterbilder:) Skrinlegger nok å polere opp igjen resten av mine etter hva Haakon Tuff sa i felgprosjektstråden min, men alltid kjekt å se resultater og metoder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cola funka ikke så veldig bra på mine, men ble da litt bedre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.