#1 Skrevet Mars 18, 2011 Hei! Min mor har fått litt rust på skjermen bak og et skruehull i døren, kan man ta slik på garantien? Det gjelder en 2003 Audi A4 B6 1,6 Jeg vet ikke om det er selvforskyldt fant det bare idag til morgenen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2011 typiske steder det kommer rust dette. samme på 96-03 tydeligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2011 typiske steder det kommer rust dette. samme på 96-03 tydeligvis Tror det er generelt på flere modeller, det er virkelig såre punkter fordi "ingen" tenker på å vaske godt inni døren.. Og hjulbuen blir som oftest skadet av steinsprut og liknende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2011 Den skruen i døren er mest sannsynlig rustvann fra det rustne skruehodet som har gitt "rustavtrykk" rundt. Litt lakkrens, så er mest sannsynlig lakken under helt fin. Det i hjulbuen går dessverre ikke på garanti, da det vil regnes som "normal slitasje". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2011 Ok! Takker for svar, da skal jeg prøve å gjøre det finere med lakkrens.. Det på hjulbuen må jeg ta å fikse selv da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 2, 2011 kontakt møller du byttet skjermer påmin a6 nå en 99 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...