#1 Skrevet Mars 18, 2011 Hei! Har en kompis som arbeider på Dekk1. Spurte han om tilbud på 235/35-19 og 2 stk 265/30-19. Fikk pris tilbake på 5200,- ferdig montert. Syntes ikke dette hørtes ille ut, men det var Minerva-dekk. Da ble jeg litt mer skeptisk. Noen som har hørt om dette merket og har noen erfaringer å dele? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2011 Glatte som faen, brodern endte i ræva på ein tysk Opel når han hadde Minerva dekk. Omtrent som å køyre på blankisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2011 Eiker påstod dette var produsert av Continental da jeg kjøpte Minerva for noen år sia. Slitesterke som fy, men som sagt også fryktelig glatte dekk ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 19, 2011 Har vell kanskje en sammenheng at de er slitesterke og glatte, vil tro de er meget harde da. Vurderer å gå for gode gamle nankang da, vet ihvertfall hva jeg får da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2011 Du får masse hjulstøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...