#1 Skrevet Mars 18, 2011 Hei Denne lampen begynnte plutselig å lyse. i handboka står det at jeg må kjøre til nærmeste vw verksted og gi så lite gass som mulig? noen som vet om det kan være snakk om noe alvårligt eller er det bare noe ekstra gasser som slippes ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 18, 2011 Hei, prøv å få lest ut feilkoder først.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2011 Hei, prøv å få lest ut feilkoder først.... har desverre ikke noe diagkabel og kjenner ikke noen som har det i nærheten: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2011 Men ingen som har noe mening om det kan være skadelig for motoren å kjøre langtur? eller må jeg la den stå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2011 "i handboka står det at jeg må kjøre til nærmeste vw verksted og gi så lite gass som mulig?" Så noen langtur er vel ikke å anbefale før dette er sjekket opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...